ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

سلام و خبرای خوش

1392/6/16 5:09
نویسنده : مامان ایلیا
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  من برگشتم بعداز یه غیبت خیلی طولانی 

اومدم اما با دست پر اومدم پراز خبرای خوب ؟؟؟ (ایشالا) اقا ایلیا بزودی داداشی میشه و صاحب یه داداش کوچولو  راستش همیشه دلم میخواست بچه هام باهم بزرگ شن و تنها نمونن .......................................اما  خیلی شوکه شدم وقتی فهمیدم نینیم بازم پسره چون همش فکر میکردم نینیم دختره ...اما حالا که خوب فکر میکنم میبینم بزرگ کردن دوتا همجنس اسونتره هم اینکه ایلیا تنها نمیمونه .ویه داداش کوچولو داره که میتونن باهم بازی کنن برن مدرسه دوچرخه سواری و..... دوتا پسر گل هورااااا 

               

واما بگم از ایلیای نازم که هرروز عشقم بهش بزرگتر میشه گل پسر مهربونم از وقتی فهمیده مامان نینی داره هر روز میاد شکمم رو میبوسه ومیگه داداشی بیا و این کارش خیالمو راحت میکنه که فعلا حسودی در کار نیست همش میگه داداشی بیاد سوار دوچرخه میکنم و میزارم روی پام تا بخوابه تا ببینیم بعدا؟؟؟ چون این موضوع خیلی منو مضطرب میکنه که مبادا نتونم مثل قبل به ایلیا توجه کنم یا اینکه سازشی بین پسرا م نباشه خدا خودش بدادم برسه خیلی نگرانم .

                                

اما وروجکم خیلی شیطون شده بازم همون مشکل قبلیش  سرجاشه که خیلی اذیتم میکنه هر جا میریم دلش میخواد بمونه و باگریه و زور میارمش خونه جالبه وقتی میخواییم بریم بیرون بازم بازور میبرمش نمیدونم باهاش چیکار کنم خیلی اذیت میشم اصلا تحمل گریه هاشو ندارم ؟؟؟

خوب دیگه فرصتم تموم شد تا بعد باییییییییییییییییی

ایلیا وایهان. ایهان عاشق ایلیاست اما پسرمن نمیدونم چرا حسودی میکنه و اصلا باهاش راه نمیاد

 

 

 

 همه لواشکی که درست کرده بودم رو دوتایی خوردیم به به

 

ایلیا نی نی شده 

 

شب اومده رو کاناپه خوابیده وچراغارو هم روشن کرده قوربونش بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شبنم
25 شهریور 92 0:54
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان ملیکا
7 مهر 92 2:07
سلام گلم
مشکل نظرات و حذفشون شامل شما هم شده ، چون نظر خودم رو ندیدم
اشکالی نداره دوباره مینظرم...
آفرین به مامانی ایلیا جونم ، انشاالله یه داداشی سالم و ناز واسه آقا ایلیا ی گلمون به دنیا میاره..
خیلی خوبه که جفتششون مثل همن
انشاالله به سلامتی و صحت گلم
چه عکس جالبی پیدا کردید طوطیها خیلی بامزه اند
ماشاالله به ایلیا جونم مامانی لپاش رو خوردی انداختی گردن لواشکها
چقدر دوچرخه ات خوشگله خاله جووووووووون

مرسی عزیزم اره نظری از شما نیومده بود خیلی ممنون خاله خوشحالمون کردی قوربونت
نگین مامان رادین
14 مهر 92 17:08
هورا هورا هورا یه داداش دیگه قراره بیاد یه فرشته ی دیگه قراره زمینی بشه عزیزم تبریک میگم و از خدا می خوام که پسر نازت سالم بیاد تو بغلت

اگه دخترم بود ما بازهم اینقد خوشحال میشدیم اخه اون موقع عروس برامون می یومد


مرسی خاله نگین... کاش میتونستم یه عروس ناز واسه خوشگلترین پسر دنیا بیارم رادینم دوماد من بشه کاششششششششششششش






نگین مامان رادین
16 مهر 92 17:42
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی

مرسی گلم خیلی دوستت دارم