ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

عید قربان مبارک

1392/7/24 5:44
نویسنده : مامان ایلیا
938 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عید قربان همگیتون مبارک 

ایلیای ناز من عید توهم مبارک گل مامان خیلی دوستت دارم  پسر گلم خیلی چیزا میخوام درموردت بنویسم اینکه هرجا میبرمت مغازه یا رستوران قبل من قیمت میپرسی یا بلند میگی خانییییییم یا عمووووووووو فلان چیز رو دارین ؟ چرا ندارین؟ نمیدونم این زیاد اجتماعی بودنت به کی رفته شاید به بابایی اخه من و بابات کلا کم حرفیم .عشق لیمو شیرین داری (ییمو شیرین) شبا بهم میگی مامان روتو بپوشون نی نیمون سرما نخوره اصلا خیلی مواظبی که پات به شکمم نخوره وقتی بازی میکنیم خودم تعجب میکنم که چجوری خودتو کنترل میکنی وهواموداری .خیلی ذوق میکنی وقتی در مورد تولدت میگم واینکه قراره واست تولد بگیرم و خونمون مهمون بیاد اخه من خیلی وقته نتونستم کسی رو دعوت کنم شوهرمم اجازه نمیده مهمون دعوت کنم میگه همه تو رو درک میکنن و کسی ازت انتظاری نداره ایشالا که اینطور باشه عزیز دلم الان 5:30 صبحه من بازم بد خواب شدم تو مثل یه گل ناز رو تختت خوابیدی همه میگن قبل اینکه اون یکی دادشی بیاد اتاقت رو جدا کنم اما دلم راضی نمیشه در مورد نینی کوچولومون هم بگم خیلی پسر خوبیه اصلا اذیتم نمیکنه شبا یه کم تکون میخوره اخه من کلا از وقتی باردارم تحرکم زیاد شده اصلا نمیتونم بیکار بشینم در مورد اسمشم هنوز تصمیمون قطعی نشده من خیلی دوست داشتم اسم پسرم اریا باشه اما باباش از دانیال که اونم خودم انتخاب کردم خوشش میاد شما چی ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملیکا جون
26 مهر 92 23:38
سلام رویا جونم عید شما هم مبارک باشه پیش پیش تولدت مبارک ایلیا جونم باید قبل از حامله شدنتون تختش رو جدا میکردی چون اگه الان جدا کنی ممکنه حس حسادت به ایلیا جون دست بده... عزیزم به نظر من هر دوتاشون خیلی قشنگه... ولی خودم دانیال رو بیشتر میپسندم...
مامان ایلیا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
مامان سمانه
9 آبان 92 3:11
الهی قربونت برم که اینقدر ناز و خوشگل و بانمکی شیرین زبون خاله
وای مامان ایلیا جون اینقدر درگیرم که به کل فراموش کرده بودم تو راهی دارین تر خدا ببخشید
ایشالا به سلامتی فارغ میشین و روی ماه گل پسرت و میبینی
در مورد ایلیا هم نگران نباش خیلی خوب با صحبتهایی که شما کردین باهاش کنار میاد و دوسش داره
اما خوب رفتار شما هم خیلی مهمه
در مورد جدا کردن اتاق به نظر من ایلیا ممکن براش سخت باشه اون کنار شما باشه و خودش نه
همین باعث میشه حساس بشه روی برادرش البته بازم میگم به نظر من چون اون احساس میکنه اومدن برادرش باعث این جدایی شده
تا اونجا که میتونید همه محبت و تعریف و تمجیدتون فقط ایلیا باشه تا به مرور بودن برادرش براش جا بیفته و حسود نشه
در کل خیلی باید مراقب رفتار خودتونو اطرافیان باشین
به سلامتی کی داداشی ایلیا جون به دنیا میاد؟


مرسی خانمی از راهنماییاتون من این روزا پر از استرسم ترس از عمل ترس از بیخوابی و ترس از واکنش ایلیا اما وقتی میام وبلاگ شما اونقدر اروم میشم مرسی داداش ایلیا اواخر دی یا اوایل بهمن تاریخ دقیق معلوم نیست
منصوره مامان ملیکا
18 آبان 92 21:41
سلام گلم
ممنونیم که پیشمون میاین
انشاالله کی نی نی کوچولومون به دنیا میاد؟
ما که صبرمون لبریز شد تا ببینیم نی نی مون مثل داداشی اش خوشگل و نازه
انشاالله به سلامتی و صحت نی نی نازم به دنیا میاد
نگفتید اسمشون چی شد؟

سلام خانمی مهربونم مرسی از لطفت ایشالا اواخر دی یا اوایل بهمن تاریخ دقیق هنوز معلوم نشده اسمش فعلا دانیال هست