ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

مشهدی ایلیا خان

1392/4/10 22:40
نویسنده : مامان ایلیا
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلامی یه گرمی روزای گرم تابستون

ما برگشتیم طبق معمول با تاخیر طولانی این روزااونقدر زود زود میان و میرن که اصلا وقت نمیکنم بیام پای نت هر موقع که میام تند تند به وبلاگ دوستای گلم سر میزنم و تا میخوام چیزی بنویسم میبینم ای بابا اقا ایلیا صدام میکنه یا داره شیطونی میکنه خلاصه شرمنده ام بخدا.

پسر گلم فکر کنم شیطنتت ده برابر شده یا هم صد برابر اصلا یه جا بند نیستی همش میخوای به همه چی کنجکاوی کنی و بیخیال مامان شی و هر جا دوست داری تنها بری؟؟؟  تقریبا یه ماه پیش اقا ایلیا همراه مامان وبابا راهی مشهد مقدس شد و ایلیای ماهم مشهدی شد خیلی سفر خوبی بود واقعا یه اب و هوای جدید تو روحیمون خیلی موثر بود خیلی هم بهمون خوش گذشت من خیلی از شهر مشهد مقدس و مردمش خوشم میاد خیلی خونگرمن. به  اقا ایلیا اونقدر خوش گذشته بود که با اینکه یه ماهی میشه اومدیم گاها میگه ماما بریم اطاق (هتل) بریم مشهد 

این روزاهم اقا ایلیا صبح که از خواب پا میشه میره خونه مامان جون تا شب و شب خسته و خواب الود برمیگرده خونه البته باز هم با اخم وگریه که نریم اخه ایلیا عادتشه هر جا میریم دوست داره بمونه اونجا قبلنا بدون منم میموند اما الان اصرار میکنه منم بمونم منم از این اخلاقش کلافه شدم نمیدونم چکار کنم وقتی میبرمش پارک دست منو ول میکنه و میدوه انگار نه انگار هر چقدر باهاش صحبت میکنم گوش نمیده فکر میکنه همه مردم شهر دوستمونن تو پاساژا میره تو مغازه ها و وسایل رو قیمت میکنه تا من بهش برسم میبینم خودشو تو دل فروشنده جا کرده و داره با اقا یا خانم فروشنده گل میگه و گل میشنوه دیشب خاله جونم دعوتمون کرده بود پارک باور کنین وقتی اومدیم خونه من انگار از دو ماراتن برگشته بودم دیگه حساب کنین ... 

الان اقا ایلیا داره با ای پد من بازی میکنه من با کامپیوترم بابا جونشم با کامپیوتر خودش مشغوله تلوزیونم داره واسه خودش نشون میده خلاصه یه خانواده الکترونیکی شدیم رفت پی کارش 

بازم از بابت عکس کم اوردم اخه ایلیا  تا دوربین میبینه فرار میکنه و میخواد دنبالش کنم فکر میکنه اینم یه بازیه یه بار گفتم وایستا پیش گلها عکس بگیرم رفت ایستاد این جا پیش موتورررررررررررررررررر 

فعلا شب خوش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ایلیا نفس
16 تیر 92 17:20
سلام زیارت این شازده پسر قبول همراه مامان و باباش.اومدم بگم ایلیا توی مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم بهش رای بدین.اینم کد 476 رو به 20008080200 بفرستید بازم مرسی
مامان ایلیا
17 تیر 92 16:57
سلام مامان ایلیا جون. زیارت قبول ایشالله همیشه به گردش و سفرو کلی هم بهتون خوش بگذره
مامانی وروجک ارمیا
22 تیر 92 19:55
دوست عزیزم سلام.با ارزوی قبولی طاعات و عباداتتون.ارمیا وروجک با کد 603 در مسابقه نی نی وبلاگ نی نی شکمو شرکت کرده.اگه به ارمیا رای بدین لطف میکنید. 603 http://www.niniweblog.com/images/festival92/603.jpg
مامان سمانه
27 تیر 92 6:00
زیارت قبول خوشگل خاله امیدوارم همیشه شادی و تفریح باشه براتون مامان جون سر فرصت میام پیشت
مامان سمانه
7 مرداد 92 5:25
مامان محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:00
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 21:35
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
نوشین مامان ایلیا
4 دی 92 12:40
ماشالله چه بزرگ شده.دلم واسش تنگ شده بود سلام عزیزم خوشحالمون کردی مرسی