ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

ایلیا و دانیال

1394/4/15 13:07
نویسنده : مامان ایلیا
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی خوشحالم که بعداز مدتها تونستم بیام وبلاگ . خیلی وقته چیزی ننوشتم واسه همین دگمه های کیبورد رو به سختی پیدا میکنم این روزا مثل برق وباد میگذره الانم که مینویسم ایلیاداره با دانی بازی میکنه و هر از گاهی صدای داداششو در میاره. دوستای وبلاگی هم فعالیتشون مثل من کم شده همه یه جورایی مشغولیتشون زیاد شده شایدم تقصیر گوشی موبایلمونه که مارو اسیر خودش کرده خندونک

میخوام هرچه زودتر برم سراغ عکسای پسرام که کلی بزرگ شدن ماشالله اما قبلش بگم که ایلیا الان 4 سال و هفت ماه و دانی هم یک سالو شش ماهشه  فعلا اونجور که باید همبازی نیستن ومن همش دعا میکنم زودتر باهم همبازی شن ایلیا بعد اینکه داداشش اومده شیطونتر شده دانیالم که دست کمی از داداشش نداره خلاصه کلام تو خونمون همش سرو صدای بچه ها میاد و یک لحظه ارامش نیست البته من عادت کردم چون وقتی بچه ها میخوابن یا جایی میرن بدجور دلتنگشون میشن اقا ایلیا که از تیر ماه مهد نمیره مربیشون گفت یه مدت نرازمش تازده نشه خستهبچه ها دارن خراب کاری میکنن همین الان عصبانیایلیا هر کاری میکنه دانیال دوست داره تکرار کنه اینطور میشه که خونه تا عصر زیرو رو میشه گریهناشکری نیست من راضیم خیلیم این روزارو دوست دارم از خدا صبر میخوام و قدرت که بتونم از پس این مسولیت بربیام این روزا دیگه تکرار نمیشن نمیدونین چقدر شیرینن ایلیا با شیرین زبونیاش و دانیال با مهربونیاش و مثل پنگون راه رفتناش دلمون رو میبره درسته هرروز به خودمون میگیم کم موند دیگه بزرگ میشن اما ته دلمون میدونیم این روزا کنارپسرای کوچولو تکرار شدنی نیستن و باید از هر لحظه شون لذت ببریم

 

 

 

باجازه رفتم عکس زیاده وقت پیدا کنم میام 

پسندها (2)

نظرات (0)