ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

گل پسرم من تاج سرم من

1392/3/14 22:43
نویسنده : مامان ایلیا
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام از اونجاییکه عشق موتور سواری داری از بین 20 تا ماشین خوشگل موتور رو انتخاب کردی 

تولد سارینای نازنین

ایلیا از همه بیشتر ذوق کرده چشم درشت منماچ

اینم ملیکای ناز منه که عاشقشم و فکر میکنم یه جورایی شکل ایلیاست البته خوشگلتر 

مامانی با اجازه....قلب

رادینم خاله جون تولدت مبارک عزیزم مهربونم خیلی دوستت دارم قوربون مهربونیات قلبماچ

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرزاد
15 خرداد 92 0:24
فرصت استثنایی برای شما و فرزندانتان فروش انواع لوازم موسیقی به قیمت های استثنایی - تدریس انواع سازها - راهنمایی رایگان در خرید انواع ساز های سنتی و کلاسیک - موسیقی کودکان فروش کلیه لوازم جانبی از جمله سیم ،کاور و...... همه در گالری موسیقی شهریار آدرس: مشهد - بلوار وکیل آباد - بین وکیل آباد 48 و 50(حدفاصل لادن و صیاد شیرازی) - گالری موسیقی شهریار تلفن: 05118699983 - 09155222598 - 09355242767 سایت: www.shahriar-gallery.niloblog.com
مامان ایلیا
17 خرداد 92 2:29
بعثت نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی حد او بر زمینیان است. عید مبعث مبارک
مامان ملیکا
21 خرداد 92 1:47
دوست عزیزم که هنوز اسمتون رو هم نمیدونم
بابت معرفی رمان بامداد خمار ازتون خیلی ممنونم
امروز صبح تمومش کردم و خیلی روی من تاثیر گذاشت
انقدر که بعد از مدتها چند بار گریه کردم و اشک ریختم..
بعد از سالها رمان خوندن من رو یاد ایام نوجوانی ام انداخت و احساس کردم کودک درونم دوباره متولد شد.
واقعا ممنونم

سلام من رویام خیلی خوشحال شدم که خوشتون اومد بعدها هدیه خوبی برای ملیکا میشه
مامان ملیکا
2 تیر 92 15:41
سلام رویا جون
بالاخره موفق شدم فیلم خوندن شعر حافظ از ملیکا رو تو وبلاگش بذارم
بیصبرانه منتظرتون هستیم


حتما میام خاله قوربونش بشه صداشم مثل خودش نازه
مامان ایلیا
3 تیر 92 15:12
ماییم کز او دوریم یا رب برسان ما را... میلاد پر از نورش مبارک
مامان ملیکا جون
9 تیر 92 2:13
رویا جون ما همچنان منتظر آپ کردنتون هستیم و خسته نمیشیم چی شده عزیزم؟؟؟