ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

قوربونت برم

1392/2/25 0:12
نویسنده : مامان ایلیا
1,537 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ووروجکم قوربون صدای نازت بشم که این روزا با سه صدای متفاوت صحبت میکنی گاها صدای مردونه گاها بچگونه وادای نی نی هارو در میاری وبا صدای ناز خودت 

مثل همیشه تند تند اومدم بنویسم و برم اخه تو رفتی پیش بابا لالا کنی  ومن نمیخوام دیرتر از اینا پیشت بیام ...بخدا این روزا سرم اونقدر شلوغه وقت نمیکنم بیام وشیرین کاریاتو بنویسم ولی تو اولین فرصت میام .این روزا بهترین روزای عمرمه کنار تو خیلی خوشحالم باهم دیگه میریم بیرون میریم پارک :مهمونی "عروسی همه جا بامنی مثل یه اقا.من به داشتنت افتخار میکنم راستش بودنت واسم بهونه شده زود زود ببرمت پارک تا هر دو از روزمون لذت ببریم اخه از تو چه پنهون من خودمم عاشق پارک وسرسره و کلا بازی هستم اما خب خودم نمیتونم بازی کنم عوضش از دیدن ذوق تو منم لذت میبرم الهی همیشه خنده رو لبای نازت بشینه  

گل پسرم با قطار میاد برین کنار 

دودو چیک چیک..........................................

 

 

ایهان شاهان در حال رفتن به خانه وایلیا خان مثل همیشه قایم شده که نریم خونه

عکس گرفته شده توسط خود ایلیا

وقتی خاله بستنی میخره و دوتایی میخورن

تولد النای ناز خیلی خیلی به ایلیا خوش گذشت جدی میگم من تا حالا ایلیا رو اینقدر شیطون ندیده بودم

اینم توسط خودایلیا خان گرفته شده

اینم حنان گل که با ایلیا رفته بودن بادی و کلی بازی کردن

اینم عزیز دل من که زمانی عاشق این شلوارش بودم وعکسو همینطوری واسه دلخوشیم گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملیکا
25 اردیبهشت 92 9:19
آفرین به مامان گل ایلیا جونم که اینقدر عاشقانه به فکر ایلیای ماست
تولد النا جون مبارک
انشاالله همیشه به شادی و نشاط باشه برای همه و بچه ها


مرسی ایشالا
سیما
30 اردیبهشت 92 15:36
سلام به مامانی گل وگل پسر نازش
ماشاله کاملا معلوم پسملت بزرگ شده خدا بهت ببخشدش، مامانی یه سوال دارم کیه ایلیا خان چشم رنگیه؟تو دوره بارداری چیز خاصی خوردی که پسرت اینقدر ناز و خوشگل شده؟


سلام قوربون شما چشماتون قشنگ میبینه اره هم باباش چشم عسلیه وهم داییش چشماش رنگیه
مامان ایلیا نفس
8 خرداد 92 19:51
سلام مامانی مهربون.پرنس نی نی وبلاگ چقدر ناز شده ماشالله.از طرف منم یه ماچ آبدارش کن خیلی دوست داشتنیه.اگه وقت کردی بیا به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.
مامان ملیکا
13 خرداد 92 10:07
سلام عزیزم به یک مسابقه و سرگرمی تو وبلاگم دعوت شدید

منتظرتون هستیم


با کمال میل عزیزم
مامان ملیکا
13 خرداد 92 20:20
عزیزم در مورد بامداد خمار تحقیق کردم
یک رمان 4 جلدیه؟؟
میخواستم ببینم ارزش خوندن داره؟



سلام عزیزم من که خیلی ازش خوشم اومد و به نظرم بعداز ربکا بهترین کتابیه که خوندم نه 4جلدی نیست یک جلد نوشته فتانه سید جوادی که بعدا یه کتاب دیگه از زبان شوهر شخصیت کتاب نوشته شده به نام شب سراب حتما اگه تونستی بخون
مامان سمانه
9 تیر 92 3:40
عزیز خاله که اینقدر ناز و ملو سی
خاله فدات شه که اینقدر آقایی و خیلی راحت میری دستشویی و مامان نازت و اذیت نمیکنی



سلام سمانه خانم کجایین خوشحالم کردی خانم منتظر عکسای بردیا و اندیا هستیم ها