ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

پاییزه ای پاییزه

1391/8/19 16:52
نویسنده : مامان ایلیا
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من همیشه میگم بازم تکرار میکنم من عاشق اون چشمهای نازتم خیلی دوستت دارم نمیدونم چرا هر روز احساس میکنم بیشتر از دیروز میخوامت خدایا هزاران بار شکرت بخاطر این موهبت الهی 

تقریبا همه کلمه ها رو یاد گرفتی میگم بشمار میگی سه دو وووو یک ....چند روزیکه دلم میخواد از شیر بگیرمت اما نمیشه مثلا هر وقت یادش میوفتی سرتو با چیزای دیگه گرم میکنم  اما امان از دست شبا که هیچی نمیتونه ارومت کنه جز شیر خودم منم دلم واست میسوزه . فقط یه جمله رو  تکرار میکنی میگی صاباح صاباح صاباح یوخ یعنی فردا نمیخورم .... 

رادین عشق مامان نفس بابا هم حالشون خوبه سرشون مشغول مهمونداری و عروسیه نگرانشون نباشین  


پسر نازم به تولد 2 سالگیت چیزی نمونده این 2 سالی که تو رو داشتم و دارم شیرینترین سالهای عمرم بوده برا تولدت هنوز تصمیم نگرفتم چیکار کنم اخه بابای زندایی (بابا)فوت شدن منم دلم نمیاد بزن وبکوب کنیم از طرف دیگه محرمه ..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

علامه کوچولو
19 آبان 91 18:41
شاهزاده كوچولوي من
19 آبان 91 20:13
سلام lمامان ايليا جون . وبلاگ زيبايي داري با مطالب زيباتر .... موفق باشي راستي به وبلاگ فندق منم سر بزن خوشحال ميشم عزيزم
نرگس مامان طاها و تارا
21 آبان 91 11:43
براي مامان و پسر
مامان ملیکا
21 آبان 91 16:38
سلام
ایلیای گلم خوبه ؟
شما خوبید؟
دلمون براتون تنگ شده بود ..
ممنونم که به ما سر زدید.
پیشاپسش تولد ایلیای گلم رو بهتون تبریک میگم
انشاالله 120 ساله بشه و قدر مامان و باباش رو بدونه.


مامان آرینا موفرفری
22 آبان 91 16:41
سلام مامان ایلیاجون چندروزه که خیلی تو فکر رادین جون و مامان گلش بودم وخیلی هم نگران. تا اینکه به ذهنم رسید شما باهاشون نسبت فامیلی دارین اومدم که حالشونو از شما بپرسم دیدم شما شرح حالشونو دادین.بخدا خیلی نگرانشون بودم خوشحالم که خوب و خوشن.


سلام گلم نگران نباش حالشون خوبه مشغول مهمان نوازی (چندتا عروسی دعوتن) قوربونت


مامان ایلیا نفس
26 آبان 91 18:41
سلام گلم.پیشاپیش تولد پسر نازمون مبارکهماشالله خیلی ناز شده ایشالله صد و بیست ساله بشه در کنار شما.ببوسش از طرف ما


سلام عزيزم قوربونت شما لطف داري
متین مامی ایلیا
30 آبان 91 14:26
پیشا پیش تولدت مبارک پسر طلا خوشحالم که حال نگین جون رادین عزیزم خوبه من خیلی پیام براشون گذاشتم ولی خبری نشد، تازه میخواستم از شما جویای احوالشون بشم
مامانی درسا
1 آذر 91 2:22
سلام به ایلیا گلی ...... تولدت هزاران بار مبارک پسرم انشاالله در پناه همین روزای عزیز همیشه سالم و سلامت و خندان باشی 120 ساله شی گل پسر
نرگس مامان طاها-تارا
5 آذر 91 16:39
سلام طاها و تارا در مسابقه:"ني ني و محرم"شركت كردند و براي برنده شدن به راي شما نياز دارند ممنون ميشيم كه به لينك زير مراجعه كنيد و به كوچولوهاي ما راي بديد.از روز سه شنبه تا پنجشنبه زمان راي گيري است.ممنون http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
ثمين
5 آذر 91 19:19
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! تا روز پنجشنبه 9آذر مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مامان سمانه
7 آذر 91 3:42
چقدر اینجا ناز و ملوس افتاده مثل یه مرد واقعی خابیده
خاله تارا و باربد
19 دی 91 21:43
سلام ماشا... به این خوشگله خدا حفظش کنه به منم سر بزنین نظریادتون نره