ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

عید غدیر مبارک

1391/8/13 10:07
نویسنده : مامان ایلیا
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  عید مبارک نمیدونم چرا این روزا اصلا وقت نمیکنم بیام هر وقتم وقت داشته باشم حوصله ندارم و میگم شب میام مینویسم اما شبم همراه ایلیا خوابم میبره و همینطوری زمان میگذره و میام میبینم یه ماهی میشه چیزی ننوشتم ایلیا قند عسلم  کارای جدید یاد گرفته  مثلا قشنگ حرف میزنه وجمله میگه و همچنین مهد کودک میبرمش فقط 2 ساعت اخه نتونستم نبرمش 2 روز موند خونه همش حوصلش سر میرفت شلوارشو میاورد و میگفت بپوشون بریم ..به تولدش چیزی نمونده من هنوز تصمیم نگرفتم جشن بگیرم یا نه اخه 1 اذر محرم اگه بخوامم قبل محرم بگیرم عروسی دختر داییمه خیلی دوست دارم یه جشن کوچولو واسش بگیرم فعلا ایلیا از حموم در اومده منتظره برم خشکش کنم پس فعلا رفتم بایییییییییییییییییییییییییییییییی ایلیا جونم قوربون شکل ماهت بشم مهربون من عاشقتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)