ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

Happy birthday

1391/9/6 11:48
نویسنده : مامان ایلیا
632 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرکم قوربونت بشم من .الان  که مینویسم چند روزی از تولد 2 سالگیت گذشته ومن هنوز فرصت کافی واسه نوشتن نداشتم  ..عشق ابدی من خیلی دوستت دارم تولدت مبارک خدارا هزاران بار شکر میگویم که همچین پسر ماهی قسمتمون کرده 

                                   

من بزودی با عکسای تولد ماهم میام و عکس کیک و کادوها اخه من تو جشن تولد اونقدر حواسم پیش مهمونا بود وقت نکردم عکس بگیرم اما عوضش خاله سیما کلی عکس گرفته و میاره میزارمشون ایشالا..

این 2 سالی که تو رو داشتم بهترین سالهای عمرم بوده  ایشالا تا 120 ساله دیگه کنار هم باشیم  گل پسر مامان خیلی عاشقتم 

                تولدت مبارک ایلیا جونم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سمانه
7 آذر 91 3:36
تولدت مبارک عزیز خاله امیدوارم 100 سالگیت و جشن بگیری
خاله دلش برات خیلی تنگ شده
مامان جون زود عکس بزار که دلم داره برای دیدن گل پسر ضعف میره


حتما بزودی مرسی
مامان گیسوجون
11 آذر 91 13:39
تولدت مبارک عزیزم الهی که 120 ساله بشی یه بوس گنده خصوصی داری
مامان ایلیا نفس
14 آذر 91 23:47
سلام گلم تولدت مبارککککککککککککککمنتظر عکسای نازت هستیم ایشالله صد ساله بشییییییییییییییییییییییی بوس
مامان آرشیدا قند عسل
16 آذر 91 11:00
تولدت مبارک پسملی نازنین الهی که سالیان سال خوشحال و شاد و سالم زیر سایه پدر و مادر زندگی کنی. بوسسسسسسسسسسسس برای تو
سیما
22 آذر 91 23:33
نازگلم صد سال به این سالها در کنار کانون گرم خونواده .. همراه خاله های مهربون ..
مامان ملیکا
26 آذر 91 8:18
ایلیا جونم تولدت مبارک ، انشاالله زیر سایه پدر و مادرت بزرگ بشی
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 10:56
سلام مامانی دوست دارم از تجربیات همه مامانی ها در تربیت بچه هامون بهتر استفاده کنیم.یک سری نکات ظریف اما خیلی موثر در ارتباط با بچه ها!!!برای همین سعی می کنم یک سری تمرین های مادری را جمع کنم و تو وبلاگ به نمایش بزارم.خوشحال میشم بیای و با ما همفکری کنی.
نرگس مامان طاها و تارا
27 آذر 91 10:56
تولدت مبارك خاله جونم
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:12
تولدت مبارک ایلیا جونی ایشالا همیشه در کنار پدر و مادر عزیزت شاد و خوشبخت باشی عشقم مامانی ما منتظر عکس هستیما یادت نره
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:13
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار
نرگس مامان طاها و تارا
4 دی 91 10:49
كجاييد؟تولد چه خبر؟
نگین مامان رادین
8 دی 91 2:20
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*........... عزیزم اومد روی ماهت رو ببینم اخه دلم بد جوری برات تنگیده بود
نوشین مامان ایلیا
14 دی 91 9:19
ایلیای گل تولدت مبارک