ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

چشم ابی من

1391/7/14 12:16
نویسنده : مامان ایلیا
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم قوربون اون چشمای خوشگلت بشم من 

اقا پسره من واسه خودش اقایی شده میره مهد کودک امروز صبح خودش لباس هاشو اوورده میگه مامان

گیدی یعنی بپوشون بریم قوربونت بشم که هر جا میری همه عاشقت میشن مربیت که خیلی دوستت داره

همش میگه ایلیا خیلی مهربونه و انرژی مثبته فقط  یه چیزی عزیز دلم مجبورم تا اخر ماه  ببرمت اخه هوا سرد

بشه رفتنمون سخت میشه و البته یه چیز دیگه هم هست اخه مامان هرروز نمیوتم ببرم بیارمت اخه من یه

خورده تنبلم .سعی میکنم واست بهترین چیزا رو بخرم و تا جاییکه بشه چیزای  تک واست انتخاب میکنم که

مثل خودت تک باشه واست یه بلوز ابی همرنگ چشمات گرفتم با کت جین که دایی خریده که وقتی

میپوشی دل  از دیدنت سیر نمیشه  بزودی اگه گوشیمو بتونم وصل کنم به کامپیوتر عکساتو میزارم 

راستی یه چند روزیه داریم تمرین میکنم که یواش یواش از پوشک بگیرمت تا اینجا که خیلی خوب پیش رفتیم

با سوگولی و علی کوچولو عروسکات میریم دستشویی و سعی میکنم با بازی هر چه زودتر یادبگیری بعدش نوبت از شیر گرفتنته واییییییییییییییییییییی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشیدا قند عسل
16 مهر 91 10:39
بوس واسه تو گل پسر


مرسی گلم
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 15:23
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
متین مامی ایلیا
18 مهر 91 14:48
قربونت برم من میتونم تصور کنم با لباسات چه جیگری میشی
مامانی جون من مطلب قبلیتون و خوندم خیلی جالب بود، ایلیا هم الان چند روزه جیش و .... میگه ولی من تنبلی میکنم و نمیبرمش دسشویی، یعنی نمیدونم از کجا باید شروع کنم؟ میشه راهنمایی کنید شما چیکار میکنید؟ ممنونم


سلام گلم مرسی از نظراتت که همیشه منو دلگرم میکنه گلم در مورد اموزش منم تا حدودی تونستم موفق بشم نه کاملا اخه ایلیا زیاد همکاری نمیکنه فکر کنم حالا حالا باید پوشک باشه
نرگس مامان طاها و تارا
26 مهر 91 7:59
خيلي بدي فقط دلمون بردي و دهنمون آب انداختي اما عكس نذاشتي زود باش بيا


قوربون دل مهربونت بشم اما نمیتونم این گوشی لعنتیم رو به کامپیوتر وصل کنم اه شوهرم هم اصلا کمک نمیکنه میگه اونقدر جستجو کن خودت پیدا کن قول میدم بزودی بیام بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس