ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

روز زمین لرزه غم

1391/5/22 12:36
نویسنده : مامان ایلیا
786 بازدید
اشتراک گذاری

قسمتی از تنم

وطنم امروز لرزید

قسمتی از دلم ایرانم امروز مرد

اذرم به خون نشست

اذرم به خون تپید

سلام دیروز حدودای 4.30 زلزله ی مهیبی اومد من  تازه نشسته بودم پشت کامپیوتر داشتم عکسهای ایلیا رو میریختم تو کامپیوترم ایلیا خان هم خواب بود یه دفعه احساس کردم خونه داره تکون میخوره وای چه صدای وحشتناکی داشت بلند میگفتم یا امام زمان خیلی هم طول کشید تموم نمیشد ایلیا رو بغل کرده بودم هاج و واج نمیدونستم چیکار کنم دستام اونقدر میلرزید نمیتونستم کلید در رو پیدا کنم مانتو بپوشم روسری سر کنم ایلیا هم از همه چی بیخبر تو بغلم با کنجکاوی نگا میکرد همون لحظه بابی سر رسید و رفتیم بیرون همش تو دلم خدا خدا میکردم هیچکی اسیب ندیده باشه اخه ادم تا تو اون شرایط قرار نگرفته نمیدونه چه موقعیت وحشتناکیه تو ذهنم تجسم میکردم اگه کسی بمونه زیر اوار چه عذابی میکشه تا اینکه فهمیدیم زلزله نزدیکای اهر اتفاق افتاده و متاسفانه خیلی از همو طنامون فوت شدند اونقدر ناراحت شدم همش تو تلوزیون منتظر یه عکس یه ارتباط مستقیم پای تلوزیون نشستیم اما دریغا انگار نه انگار  بحران سوریه واجبتره  منم چندتا عکس از اینترنت پیدا کردم تو ادامه مطلب میزارم خواستین برین ببینین و سر سفره های افطارواسه دل شکسته مادرا و اشکهای یتیمها ی بیگناه دعا کنید

این عکس داغونم کرده خدایا به چه گناهی این طفل معصومان کشته شدند.... خدایا به مادر این بچه ها صبر عنایت کن 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس مامان طاهاو تارا
23 مرداد 91 13:45
آخي عزيزم چقدر وحشتناك.چه حس تلخي. خدا بهشون صبر بده
مامان ایلیا نفس
23 مرداد 91 14:55
وای خدای من.الهی بمیرم واسه اون بچه های بی گناه.خانمی نمیدونی چه حالی شدم.از ته دلم به همه ی عزیزان داغ دیده تسلیت میگم.خدا به همشون صبر بده.تمام بدنم داره مور مور میشه.من از طرف تمام هموطنان کرد به شما عزیزان هموطنمون تسلیت میگم.


قوربونت عزيزم مرسي
مامان ایلیا گلی
24 مرداد 91 13:46
خدا واقعا بهشون صبر بده
نوشین مامان ایلیا
29 مرداد 91 19:26
منم باهات موافقم. اصلا نشون ندادن چه بر سر این همه مردم بیچاره اومد.آخه من شنیدم بیش از 70 در صد از خونه ها مهندسی ساز نبوده و دوست نداشتن یه وقت مردم بفهمن که توی کشور یه مشکلی هست.الان که این عکسا رو دیدم خیلی ناراحت شدم