ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

من دیگه بزرگ شدم

1391/5/9 16:20
نویسنده : مامان ایلیا
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان که دارم مینویسم ایلیا تو خوابه نازه منم یه چرت خوابیدم بعدش خوابم نیومد گفتم بهتره بیام از عروسکم بنویسم که بعدا ببینه تو 20 ماهگیش چه ووروجکی بوده

 

قوربونت بشم من  اول از همه بگم خیلی بهم وابسته شدی هر جا بریم زیر چشمی منو میپای که  جایی نرم  تا جیش میکنی میدوی میای بغل من و میگی جیش البته صبحها میبرمت حموم و خودت جیش میکنی. خوشگل من پارچ اب رو میدم دستت میری به گلدونمون اب میدی میگم تلوزیون رو خاموش کن کولر رو  در رو باز کن الو رو بیار جارو بکش همه رو انجام میدی موقعیکه یه بچه ی دیگه میبینی اولش ماچش میکنی بعداز یکی دو ساعت بغل کردنات تبدیل  میشه به محکم گرفتن بچه و کشیدن موهاش صبح که از خواب پا میشی اول از همه میگی بابا گتی یعنی بابا رفت صد بار میگی الیییییی گل یعنی النا بیا عاشق النا ییییی اونم عین مامان کوچیکته هر جا بریم مواظبته و هواتو داره دایی اغلیر دایی گتی دایی بسی الیر یعنی دایی گریه میکنه و میره بستنی میخره حالللللللللللا یعنی خاله انان(حنان) و عمه به عمو هم عمه میگی  کلا بچه مهربونی هستی و دلت هم خیلی بزرگه اخه موقعیکه یه چیزی میخوری به همه تعارف میکنی  و اصلا بچه حسودی نیستی مگر اینکه دیگه چی بشه حسودی کنی چند روز پیش رفته بودیم باغ بابا کدخدا همش بغلش میکردی و میبوسیدش چشمهای بابا هم از خوشحالی برق میزد منم به وجودت میبالیدم که با یه قلب  کوچیک مهربون میتونستی دل این پیرمرد بزرگوار رو که خیلی واسمون عزیزه شاد کنی  خب دیگه بیدار شدی و داری دنبال من میگردی صدام که میکنی دلم واسه بوسیدن اون لبهای کوچولوت پر میکشه رفتم بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا نفس
12 مرداد 91 0:24
نسترن(مامان نیروانا)
12 مرداد 91 20:01
عزیز دلمی جیگر خاله....الهی قربونت برم مامانی جون که اینقدر مهربونی و به یادم بودی...انشاا...در کنار این عروسک کوچولو و همسر مهربونت روزهایی سرشار از شادی داشته باشیرمز و برات خصوصی گذاشتم عزیزم


مرسی گلم بوسسسسسسسسسس
مامان گیسو جون
12 مرداد 91 20:56
سلام دوست نازم خوبی ؟
وای گلم من فکر می کردم گیسو یه کم بزرگ بشه از این حالت در می آد
الهی فدات بشم منم به خدا درکت می کنم
الهی من قربون این دل مهربونش برمممممم


مرسی عزیزم خوشحالمون کردی بازم بیا
مامانی
13 مرداد 91 18:52
سلام
واقعا قشنگه اینکه برای فرشته ها از روز های اول تبعیدشون به زمین نوشت تا یادشون بمونه وقتی هنوز رنگ وبوی معصومیت و آسمونی بودن رو داشتن دنیای قشنگشون چه جوری بوده از صمیم قلب دعا میکنم ایلیای گلت همیشه عطر آسمونو با خودش همراه داشته باشه
من عاشق چشمای قشنگشما....
خدا نگهش داره برات

قوربونت مرسي خيلي خوشحالمون كردي
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 16:56
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
خاله سنا
17 مرداد 91 13:33
افرین عزیزمـــــ
نرگس مامان طاهاو تارا
19 مرداد 91 16:17
چه كوچولوي بامزه اي.خدا حفظش كنه. خوشحال ميشيم به ما هم سر بزنيد