ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

فرشته ناز کوچولو

1391/4/13 12:35
نویسنده : مامان ایلیا
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

اگه خدا بخواد 5 شنبه نذری داریم سفره ابوالفضل خدا قبول کنه خیلی استرس دارم هنوز هیچ کاری نکردم  کار خاصیم ندارم اخه غذا قراره  از بیرون بیاد زرد شله رو زندایی مژگان درست میکنه دلمه رو مامانم و پاک کردن سبزی هم بر عهده مادر شوهرمه سیماهم قراره نون سنگک بخره منم سفره رو میچینم و خونه رو تمیز میکنم همین ..خلاصه تا 5 شنبه من سکته نکنم خوبه ...و اما اینم عکس ملکه عذاب من که دیروز و دیشب خیلی اذیتم کرد طوریکه امروز عروسی دعوتم ولی از ترس ایلیا جرات نمیکنم برم در ضمن ایلیا موهاش خیلی نامرتب شده همه میگن کچلش کنیم تا ضخیمتر دربیاد اما من رضایت نمیدم موندم چیکار کنم 

 

سه چرخه ایی که بابایی (بابای من ) خریده دستت درد نکنه پدر مهربونم

 

 

بقیه در ادامه..

 

 

 

در حال زدن مامان 

 

برس محبوب ایلیا.

فعلا بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:31
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
سیما
21 تیر 91 23:37
قربونت برم خاله جوون دلم برای بوئیدن و بوسیدنت تنگ شده ..
مامان ایلیا نفس
23 تیر 91 0:25
سلام.قبول باشه حتما ما رو هم دعا کنید خوشبحالتون منم خیلی وقته به خاطر ایلیا جان سفره ی نذری نرفتم.پسری رو به جای ما ببوس
مامانی
26 تیر 91 7:58
سلاااااااااااااااااااااام ایلیاااااااااااااااااااااا بدو بیااا عزیزم کلی کاردستی خوشمل برات گذاشتم به مامانی بگو زود بیاد ببینه
مامان سمانه
27 تیر 91 15:36
خاله قربونت بره با اون عکسهای دلبرت خیلی شیرینی عزیز خاله دلم یه عالمه برات تنگ شده بود یه بوس گنده از گل پسر
مامان ایلیا نفسl
28 تیر 91 13:05
سلاممممممممممم.خاله کجایییی؟نیستی
مامان حنان
30 تیر 91 17:16
سلام جیگر عمه ومیدونی خیلی ماه شدی عزیزم سه چرخت مبارکه دست باباییت درد نکنه ماشینت خیلی قشنگه دست باباش هم درد نکنه ودست مامانش هم درد نکنه که عکس انداخته و به ما نشون داده .میبوسمتون هزارتااااااااااااااااا
مامان ملیکا
18 مرداد 91 9:34
سلام آقا کوچولوی خوشگل ناز چه دوچرخه خوشگلی ، چقدر نازتر شدی گلم
بهاران رامهرمز
26 آبان 91 21:30
سلام بهت مژده بدم فرزندت دراینده خیلی موفق میشه انشاا..


انشالا مرسي