ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بدون عنوان

1391/4/29 0:56
نویسنده : مامان ایلیا
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم هر چی فکر کردم عنوان مطلب چی باشه فکرم جایی نرسید ببخشید که دیر دیر میام اخه از موقعیکه  سفره نذری بر پا شد تا به امروز من کامپیوترمو باز نکرده بودم وهمین طوری تو کیفش مونده بود قوربون ایلیای نازم بشم که روز بروز شیریینتر و باهوش تر میشه یواش یواش جمله میگه بابا گتی یعنی بابارفت جملات دو کلمه ای و خیلی زود همه چی رو یاد میگیره و جونم براتون بگه سفره ابوالفضل با خوشی خوبی ادا شد خدا رو شکر ایشالا که قبول حضرت حق بوده باشه من عکسی از سفره نگرفتم اخه از شما چه پنهون موقعیکه برای خرید وسایل رفته بودم همش تو این فکر بودم که همه چی عالی باشه و لایق حضرت ابوالفضل تا وقتیکه اقای فروشنده من رو به خودم اورد و گفت خانم اینهمه تجملات واسه چی مهم نفس عمله نه ظاهرش واسه همین عکسی نمیزارم تا ریا و ظاهرسازی نشه خیلی دوستتون دارم دوستای نازم ممنون که بهمون سر میزنین و پیغوم میزارین میدونین چیه من همش فکر میکردم ایلیا بزرگ که بشه من راحتر میتونم به کارام برسم اما درست برعکسه چون بزرگ که میشه دلش بازی میخواد حوصلش سر میره اسبابا بازی تکراری دوست نداره همش میخواد چیزای تازه رو ببینه و یاد بگیره  

واسه دیدن عکسها برمایین ادامه مطلب..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)