ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

اینجا اونجا همه جا

1390/12/7 8:06
نویسنده : مامان ایلیا
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم از شیطتنتات بگم که داری رفته رفته  بلاتر میشی پسرک کاکل زرییم: جونم بهت بگه تا در یخچالو باز میکنم بدو بدو خودتو میرسونی ومیخوای هر چی تو در یخچاله و دستت بهشون میرسه رو بریزی زمین  شکلکهای جالب و متنوع آروین .تا میخوام یه ذره پیانو تمرین کنم تو اونقدر محکم شاسی ها رو فشار میدی که  من اصلا نمیدونم چی میزنم . میخوام از بالکن یه چیزی بیارم تو درست پشت سرمی هر وقت برمیگردم میخورم بهت و میافتی زمین تو لباس شویی مگه میزاری پودر بریزم  فکر کنم گاها بدون پودر میشوره (بدبخت) سریع نمیدونم چیکار میکنم چی میریزم یا رو چی تنظیم میکنم اجازه نمیدی که wasmachine.gif..  ؟؟؟؟؟ . میخوام ظرف بشورم از پاهام اویزون میشی میخوام جارو بکشم دکمش  رو روشن خاموش میکنی .نمیخوام از کنترل تلوزیون بگم بیچاره فکر کنم تو کماست از بس کوبیدی زمین تا باطریاش در بیاد امروز از صبح 9.30 که سر پا بودم تا ساعت 1 باور کن یه لحظه هم ننشسته بودم  ساعت 1 واسه ناهار جنابعالی نشستم اونم چه نشستنی چون شما سر پا ناهار میل میکردین موقعیکه مثل جوجه قدم میزدی پات رفت تو ظرف غذا رفتم دستمال اوردم پاتو تمیز کنم اینبار بطری اب رو که من هول هولکی بسته بودمش رو ریختی زمین یدونه زدم از پشت دستت باور کن هنوزم دستم داره میسوزه نمیدونم سوز مال چیه عذاب وجدانه...تا میخوام یه ذره به اینه نگا کنم از بس میگی اووو اوو یعنی اونو بده پشیمون میشم اره کاکل زریم فکر نکنی به این اسونیاست ولی هر کاری کنی هر خرابکاری که انجام بدی بازم عاشقتم موقعیکه دستتاتو میدی عقب و میدوی تو بغلم دنیا مال من میشه عشق من با تمام وجود میپرستمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سمانه
7 اسفند 90 7:37
واااااااای چه با نمک قربونت بره خاله باور کن از اول پست که دارم میخونم کلی خندیدم خیلی بلا شده این پسر
الهی مامان ایلیا میدونم چقدر مشغله داری و خسته میشی اما دلنشینه


مرسي خاله نگو نگو بلاچه شده
سرباز کوچولو
7 اسفند 90 20:10
سلام
خوبین؟

ایلیا جون اکولی پکولم خوبه؟

خب الحمدلله.

راستش من قبلا هم پیش شما اومدم و از این شکلک های متحرکتون خیلی خوشم اومده.

اینارو چجوری میسازین؟

بهم یاد میدین؟؟ یا مثلا یه راهنمایی؟

ممنون میشم .

لطفا زود جواب بدین .

بازم میام ...فعلا بای.
راستی ....بچه رو ببوس.

بای


مامان آرشیدا قند عسل
8 اسفند 90 23:31
عجب پسمل شیطونی هستی چقدر شیطونیهات شبیه دخمل منه !!!


اخه منم فکر میکردم دخملا اروم میشن وای از دست این ناقلا ها
سرباز کوچولو
11 اسفند 90 20:27
سلام

مرسی از اینکه جواب دادین (همچین مامانایی کم پیدا میشه)

من این شکلک های عمو نوروز و فرشته هه که ستاره میریزه و اینارو میگم...

روش ساختشون رو شما بلدی؟؟؟

من میخوام عکس دو بعدیه خودم رو اینجوری درست کنم یا مثلا اون بچه هه که داره از یخچال میوه میریزه بیرون ....

میتونین راهنمایی کنین که اینارو چجوری می سازن؟؟؟؟

ممنون میشم .

بوس ایلیا یادتون نره.....ماچچچچچچچچچچچچچ...........

بازم مرسی

بای.[hr

سلام عزیزم میتونی از وبلاگ اروین جون برداری
سایتش اینه http://sheklak-arvin.niniweblog.com/