ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

عکس

1390/12/12 14:26
نویسنده : مامان ایلیا
691 بازدید
اشتراک گذاری

          شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام چشم درشت من عشق من

امروز  خونه بودیم عصری گفتم بهتره ازت یکی دو تا عکس بگیرم اخه این روزا کمتر فرصت میشه روزها اونقدر تند سپری میشه و تو اونقدر زود بزرگ میشی که نگو.. وقتی عکسهای یکی دو ماه قبل رو ادم میبینه  میفهمه چه عوض شدی .قوربونت بشم من

 

 

 

اون دستهای تپل و گنده ت رو من بخورم عشق من 

                   

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگین مامان رادین
15 اسفند 90 20:29
ای قربون اون چشمهای ناز وخنده های شیرینت بشم،دلم برات لک زده ،لحظه شماری می کنم برای دیدنت و بغل کردنت جیگر طلای من


خاله قوربونت خدا نکنه منم دلم واسه رادینم وخودت خیلی تنگ شده خیلی دوستت دارم
مامان تارا و باربد
17 اسفند 90 8:33
عجب عکسایی از یه بزرگمرد کوچک شاد و خرم باشید


مرسی عزیزم
سیما
17 اسفند 90 21:03
خواهر به این سایت سر بزن . جالبه !! http://www.pooshaak.com/category.aspx?cid=2
مامان ایهان
24 فروردین 91 23:47
عزیزدلم بیام بخورمت کوچولویی نازنازی من گازت بگبرم


نوشین مامان ایلیا
28 فروردین 91 14:12
عکسات خیلی نازه عزیزم.لینکتون کردم البته با اجازه