ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

میوه های زمستون

1390/8/23 14:36
نویسنده : مامان ایلیا
791 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پاییزه ای پاییزه

برگ درخت میریزه              هوا شده کمی سرد       روی زمین پراز برگ

امسال از اون سالهاست که معلومه زمستون سردی خواهد داشت مثل گذشته ها. هوا اکثرا ابری و بارانیه وروی زمین پر شده از برگهای رنگارنگ که هر کدوم از رنگا زیبایی خاصی به طبیعت داده طوریکه ادم از دیدن مناظرزیبا سیر نمیشه 

من بازم یاد بچگیام افتادم همگی دراین هوای سرد توی یه اتاق گرم کنار هم مینشستیم و سر اینکه کی پیش شوفار میشینه اکثرا دعوا بود . مامانم لبومیپخت و بو ی لبو همه رو مست میکرد

قصه امشب ما از لبو شروع شد اخه بابا لبو گرفته بود وبوی خوبش توخونه پیچیده بود به من گفت  از اینترنت ببینم  میتونم واسه گل پسرم بدم ومن تا تو نت  چشمم به میوهای خوشمزه این فصل افتاد گفتم حیفه عکسشون رو نذارم البته در مورد خواصشون اگه مینوشتم باید تا صبح بیدار میموندم پس به عکسش نگا کنین ولذت ببرین من که هوس کردم بیارم یه ظرف میوه بخورم شما رو نمیدونم...   

 

 

 

 

و سیبی که اقا ایلیا خورده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
23 آبان 90 8:42
چه می ه هی خوشمزه ای دن اب افتاد،ولی مطمعنا ایلیا خومزه تر از همه ی این میوه هاست.


به خوشمزگی رادینم نیست هلوی ابدار
مامان یاس
23 آبان 90 9:23
سلاااااااااام عیدتون مبارک مامان یاس از بابا حسن عیدی گرفته شما هم میخواین عیدی بگیرین بیاین بردارین عیدیتونو زودباشین تموم میشه ها!!!