ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

جیک جیک

1390/8/21 23:57
نویسنده : مامان ایلیا
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم  میخوام باهات دردو دل کنم اخه میدونم تو وورجکه ماما شبا یواشکی میای وبلاگت رو میخونی    

میدونی از کجا فهمیدم اخه هر چی ازت مینویسم فرداش برعکسش رو انجام میدی این روزا خیلی شیطون شدی

مثلا خاله ی بابا از مکه اومده بود خونشون حسابی شلوغ بود ومن یه لحظه ازت غافل میشدم جنابعالی میرفتی سراغ شکستن ظرفای خاله جون نذاشتی ماما یه دقیقه با ارامش بشینه اخر سر هم افتادی و همه رو نگران کردی ولی خدارو شکر چیزیت نشد این روزا تا یه غریبه میبینی زود میزنی زیر گریه و سریع میدوی میای بغل من عاشق قاشقی همش یه قاشق چوبی دستته وداری روی یه چیزی میکوبی و همچنین جدیدا دوست داری خودت غذا بخوری با لیوان اب میخوری از مامان جون یاد گرفتی میگی جیک جیک .اینا رو میگم بعدا به گل پسرت نگی من بچه خیلی ارومی بودم تو چرا اینهمه شیطون شدی ولی ولییییییییییییییییییییییی

ماما با یه لبخندت با یه بغل کردنت همه ی خستگیام میره ووقتی از ته دلم اون لوپای خوشمزه رو بوس میکنم .دوستت دارم و هیچوقت ازت سیر نمیشم تو از وجود منی عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
22 آبان 90 0:29
الاهی من فداش بشم که روز به روز داره شیطون تر وناز تر میشه
دلم براش یه ذره شده ای کاش من هم اونجا بودم تا من رو هم بغل می کرد ومن هم حسابی بوس مالیش می کردم خودش هم از بوس های ابدار تا تلافی این مدتی که ندیدمش در بیاد.
خییییییییلللللی دوست دارم جیگر طلا.

مرسی خاله ی مهربون دوستت دارم هزار تا

نگین مامان رادین
23 آبان 90 0:40
قربونجیک جیک گفتنت بشم دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه شده.