ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

عزیز دلم

1390/8/16 0:19
نویسنده : مامان ایلیا
260 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دیشب  پنهانی برای چندمین بار به تو از دست گل پسر شکایت کردم اخه گل پسرم  الان کم مونده یک سالش بشه ولی تا حالا نشده زودتر از 12 بخوابه منم که خوابم میاد اصلا نمیتونم بدخلقیاشو تحمل کنم چشمام میره بهت گفتم میخوام شبا کمی زودتر از من بخوابه تا من بتونم کارای عقب مونده مو انجام بدم امشب عزیزم 11 خوابیده خدایا شکرت

                   

منم الان وقت کردم دوباره بیام به وبلاگ وبنویسم از لحظها ی که گذشت و خاطره شد تا یادمون نرود

امروز خودت دو قدم بر داشتی من وبابا هر کدوم میگفتیم من تمرینش دادم وخیلی ذوق زده شدیم

خدا کنه امشب راحت بخوابی و صد بار بیدار نشی دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حنان
16 آبان 90 1:11
عزیز عمه الهی دورت بگردم اولین عید قربانت مبارک انشاء الله حاجی شی عمه قربون اون قدمای نازت که یواش یواش می خواد راهی شه بشه خیلی دوست دارم عمه جون


مرسی عمه جون منم دوست دارم