ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

غم بزرگ

1390/8/11 1:17
نویسنده : مامان ایلیا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان که دارم مینویسم ٤ ساعت از بزرکترین غم زندگیمان میگذره اخه مادر بزرگ بابات به رحمت خدا رفته زنیکه من عاشقش بودم سرم از بس گریه کردم داره میترکه اصلا نمیتونم قبول کنم دیگه کنارمون نیست صداش هنوز توگوشمه که همش میگفت الیا اخه یه دفعه چرا باید اینطور میشد خدا یا ناشکری نمیکنم ولی کاش اجازه میدادی یه بار دیگه اون صورت ماهش رو میدیدم با راخر که جمعه دیدمش ٣ دفعه صورتشو بوسیدم

الان کجاست چیکار میکنه دلم از الان براش تنگ شده همش دلش میخواست بابک ببرتشون کرمانشاه ازم چند بار پرسید نمیرین

نمیدونم از این پس چطور به نبودنش عادت میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سیما
11 آبان 90 8:45
سلام گلم . بهتون تسلیت میگم خیلی ناراحت شدم همین که پیام غم بزرگ رو دیدم بلند شدم به مامی زنگ زدم باورم نمیشد . به خاطر ایلیا خودت را حفظ کن .
روش شاد یادش گرامی


مرسی عزیزم
مامان محمدرضا
12 آبان 90 14:28
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*