ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

یک ساله و ده ماهه و دو روزه که دوست دارم

1391/7/4 8:05
نویسنده : مامان ایلیا
447 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درست ساله وماهه وروزه که تو رو دارم این اهنگ رو خیلی دوست دارم البته من اینجوریشو بیشتر دوست دارم خدارو هزار بار شکر که فرشته ی نازی مثل تو رو نصیبم کرده 

گل پسرم منی

تاج سرم منی 

عمو رنجیر باف  بلیییییییییییی

زنجیر منو بافتی  بلیییییییییییییییی

پشت کوه انداختی      بلییییییییی        بابا اومده      چی چی اوری   نخود و کشمش   واه واه واه

اینو با قصه حسنی قاطی کرده میگه واه واه واه 

یه توپ دارم قیقی سرخ و سفید و ابوووووووو     میزنم زمین هوااااااییییییییییییی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایلیا نفس
4 مهر 91 21:28
مامان آیهان
6 مهر 91 22:18
الهی تمام دنیا فدای شیرین زبونیات بشه!!! جیگر خاله قوربونت بشم من


هاهاها خیلی دوستت دارم خاله مرسی ایهانم رو ببوس
مامان آیهان
7 مهر 91 17:54
______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████
مامان آرشیدا قند عسل
9 مهر 91 13:59
هزار سال زنده و سالم و شاداب زندگی کنی کاکل زری با اون شعر خوندنت بیام بخولمت.؟


مرسی خاله جونم ممنون از نظرتون
نرگس مامان طاها و تارا
11 مهر 91 7:51
عزيزم چقدر شيرين و خواستني