ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

خیلی شیطون شدی

1391/2/17 13:42
نویسنده : مامان ایلیا
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اگه بگم شیطون ترین پسر دنیا شدی باور میکنی به قول مامان جون خیلی کنجکاووی  خونه ی مامان جون همش یا رو میز غذا خوری هستی یا زیرش. پریروز من داشتم تلوزیون میدیدم  از کابینت اشپز خونه گوشت کوب رو اوردی و زدی از پای مامان اونقدر ترسیدم ودردم اومد که نگو ..آخووروجکم بابات هم تا دید من عصبانیم و ممکنه دعوات کنم بردت اتاق پیش خودش اما تو فکرت مونده بود پیش من و گریه میکردی تا بابا بزاره بیای ببینی من چطور شدم موقعیکه اومدی یه عالمه کشمش با خودت اوردی یکی یکی میزاشتیشون تو دهنم وصورتمو بوس میکردی منم نمیدونستم بخندم گریه کنم کشمش بخورم بزور ...خلاصه خیلی نا قلا شدی قوربونت بشم من 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیهان
17 اردیبهشت 91 17:24
قربونش بشم من فدای مهربونیاش همیشه دل همه رو بدس میارهمامانی از عوض من ببوسش


چشم خاله جون مرسیییی
نوشین مامان ایلیا
18 اردیبهشت 91 11:49
گل پسر مامانتو اذیت نکن.عکساتم خیلی ناز شده


مرسی خوشگلم
مامان آرشیدا قند عسل
19 اردیبهشت 91 9:26
آفرین به این پسمل عاقل و مهربون خدا حفظت کنه.


سلام خاله مرسی
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:14
آسودگي از محن ندارد مادر. آسايش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خويش ورنه غم خويشتن ندارد مادر

روزت مبارک



مرسی عزیزم خیلی زیبا بود روزت مبارک
مامان حنان
20 اردیبهشت 91 1:00
فداش بشه عمش .مامانش یه شیطون دیگه خونه عمشه که از اونم شیطونتره.براش اسفند دود کن خیلی دوستون دارم بابت عکسها هم دست گلتون درد نکنه


خدا نکنه گلم حنان ووروجکمون رو ببوس بزرگ مرده کوچکه حنان ....
مامان سمانه
20 اردیبهشت 91 4:58
آخ قربون این پسر ناز و شیطون بشه خاله که روز به روز داره خوشگلتر و شیطون میشه عکسام خیلی قشنگ شده





مرسی مامانی به بردیای یکی یکدونه نمیرسه که ؟؟؟؟بردیای ما تکه ماشالا
مامان آیهان
20 اردیبهشت 91 15:18
خاله جونی روزت مباررررررررررررررررررررررررک
نسترن(مامان نیروانا)
21 اردیبهشت 91 15:43
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک


قوربونت عزیزم مرسی خیلی بدلم نشست
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 13:18
بگو از دیوار صاف میره بالا دیگه ،قربونش بشم


سلام والا فقط همین یه کارش مونده اونم بتونه تکمیله بوسسسسسس