ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

تولد 17 ماهگی

1391/2/4 20:15
نویسنده : مامان ایلیا
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز  515 روزه که ایلیا قدمهای نازش رو گذاشته تو زندگیمون قوربون قدمهای نازت بشم 

این روزا ایلیا خیلی مامانشو اذیت میکنه دوباره بی خوابی اومده سراغم اخه شبها تا لالا میکنه و  میزارمش تو رختخوابش زودی بیدار میشه و میگه شیر شب 1به بعد میخوابه و صبح از ساعت 8 به بعد 10 بار پا میشه دوباره میخوابه البته نصف شب هم 3 بار پا میشه نمیدونم چیکار کنم به باباش میگم بهتره تخت خواب ایلیا رو ببریم تو اتاق خودش قبول نمیکنه میگه زوده میخوام از شیر بگیرمش اما جرات ندارم

وای ایلیا نمیزاره  ....باباشم صدام میکنه رفتم بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تارا و باربد
7 اردیبهشت 91 12:28
17 ماهگی مبارک عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی


متشکرم بوسسسس
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 0:29
سلام عزیزم خوبی ؟
17 ماهگیت مبارک قند عسل عزیزم
خصوصی داری گلم


مرسی از محبتت میام به دیدنتون
مامان ایلیا نفس
9 اردیبهشت 91 0:33
سلام پسر گلم تولد 17 ماهگیت مبارک باشه.مامان خانمی شاید باور نکنی ولی منم همین مشکل رو با ایلیا دارم.تختش رو چسبوندم به تخت خودم و تا صبح ساعت 10 بیش از 10 بار بلند میشه و شیر میخواد.بخدا الان نزدیک یکسالشه من شبها دو ساعت مفید نخوابیدم.منم نظر داشتم تختش رو بزارم توی اتاق خودش ولی هنوز برای این کار آمادگی ندارم.شبها هم کاملا سیرش میکنم ولی احساس میکنم چون به خودمون نزدیک هستن و هر وقت بخوان شیر بخورن یه نوع عادت بد واسشون شده نمیدونم دیگه مخم کار نمیکنه نظر شما چیه؟


مرسی گلم وای نگو نگو از بیخوابی منم دقیقا مثل شماهستم در حسرت یه خواب کامل بعضی وقتها اونقدر دعا میکنم ایلیا زود بیدار نشه تا من یه ذره بخوابم اره به نظر منم حس میکنه ما پیشش هستیم و هر وقت میخواد میتونه شیر بخوره منم موندم چیکار کنم میگن اگه الان از شیر بگیرمش چون هوا گرم شده ممکنه ضرر کنه واسش
نوشین مامان ایلیا
9 اردیبهشت 91 12:42
ایلیا جون 17 ماهگیت مبارک . بوس


مرسی خاله بوسسسسس
مامان سمانه
10 اردیبهشت 91 3:09
آخ قربونت بره خاله
17 ماه شدنت مبارک عزیز خاله
چند بار اومدم بهتون سر زدم حتی کامنت هم گذاشتم اما تو نظرات ندیدم نمیدونم چرا
به هر حال دلم برات تنگ شده بود



خاله سلام من همه نظرات شما رو تایید کردم نمیدونم شاید نیومدن؟؟؟؟ مرسی از اینکه بهمون سر میزنی بوسسس