ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بدون عنوان

1391/1/6 20:56
نویسنده : مامان ایلیا
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صد سلام 

بلاخره دیدو بازدید عیدمون هم تموم شد من با کلی عکس اومدم عکسهای عشقم. امسال عید ما خونه بودیم من خیلی دلم میخواست سه تایی با ماشین بریم جایی ولی قسمت نشد ایشالا سال دیگه .... اگه خدا بخواد 

ایلیا هر جا میرفتیم خیلی شیطونی میکرد باید اعتراف کنم پسرم خیلی شیطون شده میدونم ولی کاری از دستم برنمیاد نمیدونم به چه زبونی حالیش کنم که به همه چی دست نزنه انگاری پسر من یه خورده زیادی کنجکاوه که فکر کنم از خصوصیت پسر بچه هاست 

عکسها تو ادامه مطلبه بفرمایین ...

سفره هفت سین ما

اول از همه سفره هفت سین مون 

اقا زاده

مرد کوچک خونه ما

ashksin san

عیدت مبارک عشق من

قوربون خنده هات

بابا تو دیگه کی هستی

قوربون اخم کردنات

خونه تکونی

تهران الیکم

عکسهای تهران

چشمهای رنگی رنگی

و بلاخره عمو رامین و ایلیا سوار کشتیدر پارک نهج البلاغه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نانازیا
6 فروردین 91 21:22
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
خاله سیما
7 فروردین 91 23:29
.. زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ گاه باید رویید در پس این باران گاه باید خندید بر غمی بی پایان .. عزیزم مثل همیشه ماه شدی .. گل پسرم ناز گلم همیشه سبز باشی .. دوستت داریم
مامان سمانه
11 فروردین 91 3:08
سلام به ایلیا جون و مامان گل و مهربونش اول از همه سال نو رو بهتون تبریک میگم و سال پر از شادی و خنده رو براتون آرزو میکنم البته در کنار ایلیا جون ناز و خوردنی و دوم اینکه ممنون بابت کامنتاتون و اینکه همیشه بهمون سر زدید و مارو از محبتتون بی دریغ نذاشتید


سلام همیشه لبت خندون دلت گرم کامت شیرین باشه
مامان سمانه
11 فروردین 91 3:09
چه پسر ناز و خوش تیپی بابا خیلی چاکریم آقا ایلیا


قوربونت خاله جون به بردیای ناز شما که نمیرسم
مامانی وروجک
12 فروردین 91 0:19
سلام سال نومبارک پسر چه تیپی زدی خوشگل خیلی ناز شدی چه موهاشو هم قشنگ اصلاح کردنبا اجازه لینکتون میکنم


قوربونت سال نو مبارک خیلی هم خوشحال میشم


متین مامی ایلیا
13 فروردین 91 16:59
سلام عزیزم، مرسی که به ما سر میزنی و برامون نظر میذاری، خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم ایلیا رو هم ببوس
...
16 فروردین 91 15:16
سلام پسمل نازی دارین خداحفظش کنه منم چند وقتیه نی نی میخوام اما هنوز خدا نداده شما دعا کنید که یه نی نی ناز وسالم و صالح بهم بده


از ته قلبم واست دعا میکنم بوسسس
نگین مامان رادین
17 فروردین 91 0:42
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$

teshekor ederim ashkim
نسترن(مامان نیروانا)
18 فروردین 91 0:49
اللللللللللللللهی...چه پسر دوست داشتنی و شیرینیه ایلیا جون...چه سفره خوشگلی .عکساتم عالی بودن خوشگلم...انشاا...سال خوبی داشته باشین و همیشه لبتون پر خنده باشه...با اجازه لینکتون کردم


سلام خوش اومدی عزیزم خیلی خوشحالم کردی مرسی منم لینکتون میکنم
نگین مامان رادین
18 فروردین 91 1:29
سلام جیگر طلا کجایین عزیزم دلمون براتون تنگ شده زود بیا و به مامان بگو عکسهات رو بزار تا ببینم چه قدر اقا شدی


سلام عزیزم منم دلم واسه شما تنگ شده ما که نتونستیم درست حسابی رادینو ببینیم حیف شد اه ..ما که بعد از تعطیلی همش میریم اینور اونور و شب برمیگردیم ایلیا هم حسابی شیطون شده اصلا اجازه نمیده به کامپیوترم دست بزنم الان ساعت 4 صبحه دارم وبلاگم رو میبینم دوستت دارم عزیزم رادینمو ببوس