ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

عید نوروزه

1390/12/29 22:49
نویسنده : مامان ایلیا
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلامی سبز 

پسر گلم   من عادت دارم هر سال یه روز مونده به تحویل خاطره بنویسم تا اتفاقاتی که واسمون گذشته یادمون نره اما امسال ما نی نی وبلاگ رو داریم و من کم وبیش تو اینجا یه چیزایی ثبت کردم اونقدر عجله دارم که نمیدونم چی مینویسم اخه  اخرین قسمت نقطه سر خط رو میده میخوام برم ببینم   بعد برم حموم بعد لاک بزنم دو روزه پشت سر هم کارای عقب افتاده رو انجام میدیم اصلا وقت نداشتیم سر بخارونیم ایشالا سال 91 سال پر از نشاط سلامتی عشق و سرور برای همه پدر ومادرا ونی نیهاشون باشه همه نی نی ها سالم وسلامت زیر سایه خانوادشون در صلح و ارامش زندگی کنن از خدا میخوام بتونم تا بارامش و سلامت  پسرم رو بزرگ کنم  وازش تشکر میکنم که لذت مادر شدن رو به من چشاند و دستهای پسرم رو میبوسم که با قدم گذاشتن به زندگیمان شور ونشاط به خانه مان اورد. عشق من عیدت مبارک برایت ارزوی بهترین سالها رو میکنم الان داری با دستمال منو پاک میکنی اخه این چند روزه همش دستمال دستم بوده و تو تعجب میکنی که چرا دیگه دستم نیست امروز سری به مزار مادر  بزرگ بابک رفتیم روحش شاد باشه ایشالا تو سال جدید غم به سراغمون نیاد عید همگی مبارک دوستتون دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:35
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .