ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بازم اوووف شدی

1390/12/18 14:24
نویسنده : مامان ایلیا
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه ی من

پسرم این روزا سرم از بس شلوغه وقت نمیکنم به وبت سر بزنم ولی خلاصه ای از اونچه واسمون گذشت و میگذره رو مینویسم نزدیک عیده ومن مشغول خونه تکونیم  .مامان جون و خاله سیما برگشتن چند روزی همش خونه مامان من بودیم پیش خاله سیما وکلی مهمون اومد واسمون .. این روزا هر وقت بتونم سعی میکنم برم کلاس پیانو خیلی دوست دارم زود بزرگ شی تا تو رو هم باخودم ببرم 

دو روز قبل هم باز دستت از ارنج در رفته بود این دفعه تقصیر ماما بود. قوربونت بشم من. منو ببخش اخه از بس ورجه وورجه میکنی و شلوغ شدی بازم با بابات بردیم پیش اون اقای دکتر که دفعه قبل رفته بودیم .تا  اقای دکتر بیاد یه نیم ساعتی طول کشید وتو تو بغل من همش گریه میکردی منم بزور جلوی خودمو گرفته بودم تا اشکهام در نیاد بلاخره تحملم تموم شد با صدای بلند شروع کردم به گریه باباتم نمیدونست کدوممون رو اروم کنه فدای مهربونیت بشم تو تا دیدی من گریه میکنم با چشمون خیست با تعجب منو نگا میکردی و یه ذره اروم شدی اما موقع انداختن دستت  خیلی جیغ کشیدی الانم که یادم میافته گریم میگیره و چار ستون بدنم میلرزه الهی مامان هیچوقت غمت رو نبینم الهی تو زندگیت هیچوقت طعم تلخ درد رو نکشی نگاه معصومت همش جلوی  چشممه ...چشمگریه مثل اینکه از من کمک میخواستی خلاصه تا ظهر فرداش درد داشتی تا اینکه بعد از ظهر بعد یه چرت نیم ساعته شاد وشنگول پا شدی و شدی همون ایلیای شیطون من 

چند تا عکس هم ازت گرفتم البته با ایهان جونم که شده یه پا شیطون ماشالا انگاری مرد بزرگ رو کوچیک کرده باشن خدا حفظش کنه 

 

 

(ایلیا)ببین داداش من ازت نه ماه بزرگم تو نمیتونی زور بگی اونجوری نگام نکن 

(ایهان)شلوارش مثل ماله منه  من هر چی میپوشم  مد میشه خداااااا

 

           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:10
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما


مرسی بابای مهربون حتما میام
مامان سمانه
19 اسفند 90 3:18
آخه چرا مامانی دست پسر به این نازی در میره الهی بمیرم حتی تجسم اون لحظه که داشته دکتر دستش و جا مینداخته مو به تنم سیخ میکنه بمیرم مامانی چی کشیدید شما 2 تا خیلی مراقب گل پسری باشید


سلام سمانه جون حالا فکرش بکن من چی کشیدم با هر نگاهش که انگاری ازم کمک میخواست ولی نمیتونستم کاری بکنم شما هم مواظب بردیای قند عسل باشین ببوسش
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 14:36
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


سلام خانمی شما هر کدوم رو که دوست دارین بگین اونو بفرستم
ilijoon
19 اسفند 90 18:16
تو رو خدا مواظبش باشيد از طرف من ايليا جونو ببوسيد بهم سر بزنيد


مرسی حتما میام
مامانی وروجک
19 اسفند 90 22:57
اخی پسر ناز ارنجت در رفت حتما خیلی درد داشتی امیدوارم دیگه هیچ وقت از این دردا نیاد سراغت امین


مرسی خاله امین
مامانی وروجک
19 اسفند 90 22:58
چه شعر زیبایی از سهراب خان گذاشتین خیلی زیباست ممنون


قابلی نداشت عزیزم
مناء
20 اسفند 90 15:50
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@


واااااااااااااااااااااااااااااااای
ایلیا خیــــــــــــــــــــــلی نازه
خدا نگهش داره
به منم سر بزن
خوشحال میشم
با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن


سلام خوشگلم خیلی خوشحال میشم چند روزی نیستم برگشتم حتما لینک میکنمت بوسسسس
نگین مامان رادین
21 اسفند 90 1:49
عزیزم با خوندن پستت دلم ریش ریش شد طوری که اون روزی که مطلبت رو خوندم نتونستم نظر بزارم اخه تجسم چهره ناز ایلیا با اون چشمهای معصومش تو مطب دکتر برام درد اور بود،تو رو خدا مواظش باش.می بوسمتون


خاله میبینی مامانم منو اووف کرده خیلی دردم اومد شما هم مواظب رادین جونم باشین اخه من و رادینم از بس نازیم زود زود چشم میخوریم
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 13:31
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
مامان آنیسا
23 اسفند 90 9:59
سلام .ممنون که به دیدن ما امدین. راستی ما برگشتیم به ادرس قبلی از امروز خواستین به ما سر بزنین بیاین اینجا http://anisaeshghe.niniweblog.com/
مامان آنیسا
23 اسفند 90 10:01
اخی...چقدر این گل پسر درد کشیده.ناراحت شدم.الهی زودی خوب بشی گل پسر ...قند عسل


مرسی از همدردیت گلم ایشالا
مامان طاها
23 اسفند 90 16:26
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن. چهارشنبه سوریتون مبارک.
مامان خورشيد
24 اسفند 90 8:39
سال نو مبارك. براتون بهترين و شادترين لحظه ها رو آرزو مي كنم.
متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 15:50
از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم شاید امید تنها دارایی اش باشد. پیشا پیش نوروزتان مبارک باد . . .
مامان ایلیا نفس
24 اسفند 90 17:00
سلام پسر قشنگم نمیدونم تو و ایلیای من چرا تند تند اووف میشید.ایلیای من دو هفتس اسهال شده و هر روز وزنش کمتر میشه واسش دعا کنید زود خوب بشه.


از بس شیطونن ..خوشگلم اخه چرا ؟؟؟ نازی ایشالا زودی خوب شی گلم
مامان آرشیدا قند و عسل
25 اسفند 90 11:30
خدا بد نده خدایا چه دردی کشیده امیدوارم دیگه هیچ وقت اتفاق بدی واسش نیفته مواظب گلم باش


سلام مرسی خدا حافظ همه نی نی ها باشه بوسسسس