ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

چشم ابی

1390/11/1 23:12
نویسنده : مامان ایلیا
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  چشم ابیه مامان

داشتم انار میخوردم دیدم خوشمزه ست از دلم نیومد تنهایی بخورم واسه بابات گذاشتم رو میز که از سر کار اومد بخوره بعد از یه ربع دیدم خبری از اقا ووروجک نیست همه جا رو گشتم چشمتون روز بد نبینه یکدفعه دیدم اقا ایلیا انار رو برداشته رفته زیر میز غذاخوری انارو خورده بقیه شو مالونده به فرش .صورتش قرمزه شلواره سفیدش پر از لکه های قرمزه قوربونش بشم نتونستم ازت عکس بگیرم ولی خاطرشونوشتم یادمون بماند

دلم هوس کیک شکلاتی کرده بود تقصیر تلوزیونه راست میگن تاثیر منفی داره اخه ادم هر چی میبینه دلش میخواد به بابی جون گفتم موقع اومدن خرید هم برای اینکه دلم منو خوشخال کنه هم بهونه ای شد واسه جشن تولد 14 ماهگی گل پسرمون عشق مامی دوستت دارم به اندازه تمام دنیا

نمیدونم چرا هر مادری فکر میکنه بچش زیباترین نی نی دنیاست پس منم واسه اینکه چشم نخوری هزار بار میگم ماشالااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنان
1 بهمن 90 23:19
فدات بشم عمه خوشمزه بود؟به شما ندادن خودت رفتی همشو خوردی قربونت بشم نوش جونت جای عمه و حنان خالی زیر میز


نه عمه اون یکی نصفش رو با مامانم شریکی خوردیم اما من همش رو میخواستم رفتم زیر میز و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نرگسی
2 بهمن 90 1:23
ماشاالله ایلیا جون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه


مرسی گلم چشمات ناز میبینه
مامان علی مرتضی
5 بهمن 90 0:51
دوست عزیز متاسفانه مشکل نی نی گپ هنوز حل نشده و همش قطع میشه من چندبار سعی کردم دوباره ارتباط برقرار کنم ولی نشد که نشد مواظب خودتو خوشکل خاله باش


مرسی عزیزم تو هم از روی ماه گلت ببوس