ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

تولدت مبارک عزیزم

1390/9/12 19:33
نویسنده : مامان ایلیا
297 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک ایشالا صدساله شی  به خوبی و خوشی و در سلامت کامل عزیزم بهترین های دنیا تقدیم چشمهای مهربونت ....

                         

خیلی دوستت دارم عشق مامانی امروز سرمان حسابی شلوغ بود کلی مهمون اومد تولد گل پسرمون. اگه اقا ایلیا فردا اجازه بده میام عکسای خوشگلم وکادوهاش رو میذارم از اینجا از رادین خوشگله اولین کسی که واسمون تبریک گفت تشکر میکنم همچنین از تولد قشنگی که تو وبلاگ واسه ایلیا گرفته مرسی خاله دوستت دارم اگه برین وبلاگش خوشگلترین چشمای دنیا رو میبینین  فرشته چشم ابی

                    

از خاله سیما که کلی زحمت کشیده بود وتوکارها خیلی بهم کمک کرد واز کادوی پر معنا ش و از عمو شاهین که تو پذیرایی کمکمون کرد

 http://marshal-modern.ir/Archive/2011/11/29/happy_birthday-1701.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مژگان
2 آذر 90 6:55
سلام مامان ایلیا خوبی؟ دیروز تولد ایلیای خوشگل بود و حسابی زحمت دادیم و خیلی بهمون خوش گذشت دست گل بابا و مامان ایلیا خان درد نکنه انشاءاله تولد صد سالگی و مراسم عروسی ایلیا جان
از طرف مامان النا زندائی ایلیا



مرسی زندایی خوشگله من
النا
2 آذر 90 7:12
تولد تولد تولدت مبارک

سلام داداشی خوشگل من . دیروز اولین سالگرد تولدت بود . خودمونیم دیروز حسابی کیف کردی و کلی بازی کردی و خوش گذروندی به من هم حسابی خوش گذشت داداشی الهی قربونت بشم ایشااله تولد یکصد سالگیت روی گلت رو می بوسم داداشی خوشگل من


مرسی ابجی النا ی من خیلی دوستت دارم به منم در کنارشما خیلی خوش گذشت





سحر و بهار
2 آذر 90 9:07
تولدت مياااااااااااااارك عزيزم


مرسی خاله
مامان آنيسا
2 آذر 90 10:58
سلام عزيزم تو هم سن آنيساي مني تولدت مبارك .بوس بوس


تولد انیسا جونم مبارکه