ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بدون عنوان

1390/8/27 20:43
نویسنده : مامان ایلیا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من رو باش چقدر خوش خیال بودم فکر میکردم گل پسرم شیر کمکی رو میخوری وراحت میخوابی عزیزم به شیرت لب نزدی  انگاری میدونی اون چیه ؟ تو لیوان دادم نخورد ی تو شیشه شیر اصلا قراره اگه شبها به همین منوال سپری شه ببرمت دکتر .. بابات میگه که من خیلی به خواب خودم اهمیت میدم ولی دست خودم نیست اول که پا میشی میگم جانم بار دوم عزیزم بار سوم چی میخوای .چهارم اه چرا نمیخوابی . پنجم خدایا غلط کردم .ششم بابات رو بیدار میکنم من ذله شدم 

صحبت خواب که شد یادم افتاد دلم خیلی از این بابت پره اخه نمیدونم برا شما هم پیش میاد مثلا یه روز که ایلیا راحت بخوابه یکدفعه تلفن زنگ میزنه تلفن رو قطع میکنی ایفون رو میزنن اونم قطع میشه نمکی میاد تو کوچه اگه اونم نیاد یه مگس حتما پیداش میشه حتی گاها زنگ شکلات خود بخود صدا میکنه مثل اینکه خدا هم نمیخواد مابخوابیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگین مامان رادین
27 آبان 90 0:38
سلام عزیزم الاهی فدات می دونم خیلی سخته چون من و رادین هم بعضی شبها این مشکل رو داریم،مامان مهربون شاید گل پسر ما سردش یا گرمش میشه یا شایدم جاش راحت نیست،خوشگل خانوم خودتو ناراحت نکن خوب مامان شدیم و مادر شدن هم سخته وشیرینیش به همین کارهاست ،عوضش وقتی بزرگ شد وبرات افتخار افرین شد همه ی خستگی هات از تنت دور میشه.میبوسمتون.


سلام عزیزم اره نمیدونم تا کی این وضع ادامه داره دارم یواش یواش عادت میکنم ولی خیلی سخته
مامان آریان جون
27 آبان 90 0:54
پسر نازی دارید.خدا براتون نگهش داره.
باهاتون همدردم.اگه راه حل پیدا کردین به من هم بگید که کلی دعاتون میکنم.
خوشحال میشیم به ما سر بزنید

مرسی گلم حتما بهت میگم
نگین مامان رادین
28 آبان 90 0:57
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶