ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

یه روز شیرین

1390/7/26 14:11
نویسنده : مامان ایلیا
314 بازدید
اشتراک گذاری

خرس پشمالوی سفید

ایلیا منیم بالامدی ایلیا منیم گولومدی ایلیا منیم نازیمدی

سلام عزیزم میخوام در مورد امروزمون برات بگم که وقتی خونه ایم اکثرا همین طوری سپری میشه صبح ساعت 9 بیدار شدیم با هم صبحونه خوردیم بعد من یه ذره کارای خونه رو انجام دادم SMILEY IRONING CLOTHESبعدش دوباره تو رو خوابوندم اخه خوابت ناقص شده بود و بی تابی میکردی www.smilehaa.orgهمش نیم ساعت خوابیدی.بعد  باهم ناهار خوردیم رفتیم حموم من اون لباس سفیده که اون بالاس رو پوشوندم تنت اخه نه اینکه یه ذره هزار ماشالله درشتین جنابعالی .گفتم لاقل یه عکس ازت داشته باشم بعد دیدم خودت رو پاهات بلند شدی و ایستادی گفتم الان وقتشه و  دوباره ازت عکس گرفتم اخه این روزا عکس گرفتن ازت مکافاته  یا دوربین رو نگا نمیکنی یا یه جا بند نیستی اون عکس پایینی هم که تکراریه اقا داری کشو هارو وارسی میکنی  خلاصه بعد هردومون خوابیدیم www.smilehaa.orgتا بابا  اومد   البته  امروز با هم بازی کردیم و  من هزار بار شایدم بیشتر بوست کردم و بغلم گرفتمت                بعد از شام من دارم  مینویسم بابات داره xboxبازی میکنه تو هم داری سی دی گیم رو میخوری ما هردو باهم میگیم     ایلیا تیخ تو هم میگی کیخ بیده

راستی یه چند روزیه که ماما میگی    دردر میگی و یه دوووو یعنی 1 و2

وقتی  کنار هم هستیم چقدر خوشبخت و شادیم خدارو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطی
18 مهر 90 23:20
وای خییلی ماهه خدا حفظش کنه یکی از یکی خوشمل تر رو سایت یه چشم نظر بذاری خوب میشه عزیزمونو چشم نزنن