ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بدون عنوان

1390/6/29 10:49
نویسنده : مامان ایلیا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم بلاخره شب 12 به بعد شد وتو خوابیدیOrkut Scraps - Good Night ومن تونستم بیام به وبلاگت سر بزنم دلم این روزا خیلی گرفته بود اخه گل پسرم شیطونی کرده بود ودست نازش از ارنج در رفته بود ولی خدا رو شکر بخیر گذشت . نازم اخه دلت میخواد به همه چی دست بزنیwww.smilehaa.org موقعیکه میرفتی  سراغ  گلدون که خاکاشو بریزی بیرون بابا با عجله بغلت کردو دست چپت اووف شد من وبابات اونقدر ناراحت شدیم  که نگو. بابا تا صبح نخوابید از غصه پسرش .اخه گلم هر وقت از خواب بیدار میشدی و دستت درد میکردناله میکردی اه که چه شب وحشتناکی بود الهی هیچ وقت ماما ناراحتیتو نبینه .صبح بردیمت پیش فیزیوتراپ

الان 3 روزه گذشته ودستت بهتر شده  و الان میتونی دوباره چار دستو پا راه بری ...

 

Orkut - Dividers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
31 شهریور 90 10:58
الهی من قربونش بشم،کاش اونجا بودم ودست نا زشو می بوسیدم،خدا رو شکر که الان حالش بهتره تو رو خدا مواظب جیگر طلای من باشیدبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس:::
گلنار م
19 مهر 90 23:14
اخي عسلم حتما خيلي درد كرد دستت اشكاتو نبينم كلي مي بوسمت