ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بدون عنوان

1390/6/24 17:07
نویسنده : مامان ایلیا
286 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسر من این شبا قشنگ میخوابه فداش شم من . نگو بچم زیادی گرمشه و نمیتونه بخوابه الان اتاق رو خنک میکنیم و ایلیا راحت میخوابه .تخت خودشم اوردیم اتاق خودمون کلا راحت شدیم از شب زنده داری .این روزا اصلا وقت نمیکنم به وبلاگت سر بزنم ناز نازی دانشگاهم ثبت نامش شروع شده و من از الان برا امتحانات استرس دارم .خوشگل ماما اگه این ترم اخرم تموم شه راحت میشم دلم میخواد تو اینده یه مهد کودک داشته اشم اخه من عاشق بچه هام ولی از یه طرفم میخوام درسمو  ادامه بدم تو هم که ماشالله هزار ماشالله بزرگ شدی و کلا بچه ارومی هستی .من این چند ساله یه چیز مهمی که از رشتم یاد گرفتم اینه که به همه چی خوشبین باشم و با دید مثبت بنگرم و همه رو دوست داشته باشم باور کن عزیزم خوش قلبی باعث میشه ناخوداگاه چیزای خوب دورت جمع بشه و سعی کن دل هیچکی رو نشکن اینم نصحیت مادرانه با تمام وجود دوستت دارم تو منو به زندگی اینده بیشتر امید وار میکنی من و بابات همیشه مثل یه کوه پشتت ایستادهایم ونظاره گر به اوج رسیدن یه فرشته ی زمینی هستیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سیما
25 شهریور 90 23:48
نگین مامان رادین
26 شهریور 90 10:14
سلام مامان ایلیا، خانومی جیگر طلای من از اول هم پسملی خوبی بود فقط با زبون نی نی ها می گفت گرممه. از روی ماهش ببوس