ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

مختلف

1391/4/4 0:19
نویسنده : مامان ایلیا
657 بازدید
اشتراک گذاری

اقا ایلیای ناز در باغ زیبای ابا مادر بزرگ بابک 

 

                                                                 

 

عکسها توسط عمو شاهین گرفته شده اخه مامانی خیلی تنبل شده واسه عکاسی 

سلام 

 Wedding Animation _ dinamobomb

عشق  من مهمونیها و عروسیها بلاخره به خوبی وخوشی تموم شد بابا بابک خیلی کمکم کرد تا من زیاد اذیت نشم و به همه کارام برسم تو عروسی پسر خاله مهدی بیشتر وقتت تو خواب گذشت شکر خدا اصلا اذیت نکردی و شب 12 بیدار شدی تا ساعت 2 همش بغلمون اروم نشستی و نگا کردی بعدشم تو خونه راحت خوابیدی مرسی پسر گلم خدارو شکر که پسر ماهی مثل تو رو دارم نمیدونم چرا این روزا جو گیر شدم همش به بابات میگم ایلیا عروسی کنه منم سنگ تموم میزارم واسش اخه پسر من لایق بهتریناست قوربونت بشم من ووروجک بلا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نوشین مامان ایلیا
4 تیر 91 12:43
چه پسر خوش تیپی