ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

تولد رادین جونه

1391/2/25 12:57
نویسنده : مامان ایلیا
675 بازدید
اشتراک گذاری

                            اس ام اس تبریک تولد نوزاد

خوشگل خاله خیلی دلم میخواست الان پیشت بودم و اون چشمهای نازت رو میبوسیدم ..من از الان تولد

نازترین پسر دنیارو تبریک میگم یه دنیا بوس و یه عالمه خوشبختی برای خودت و خانواده ی مهربونت دوستت دارم

                                                   اس ام اس تبریک تولد نوزاد

                   

 

چه لطیف است حس آغازی نو
و چه زیباست  روز آغاز تنفس…
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد نوزاد

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

http://smilebox.com/playBlog/4d7a45314e4467304d6a593d0d0a&blogview=true        کساییکه اینترنت پر سرعت دارن میتونن ببینن خیلی خوشگله از دست ندین 

 نگین جونم تونستی بازش کنی اگه نتونی خبرم کن 

البته تولد بردیای خوشگلم هست مبارکه خاله نتونستم عکست رو کپی کنم خیلی دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

متین مامی ایلیا
26 اردیبهشت 91 0:57
دستت درد نکنه عزیزم خیلی خوشکل بود
مامان محمدرضا
26 اردیبهشت 91 8:44
سلام تولد رادین نازنازی مبارک و ایلیا جون رو می بوسم.آپم
مبین فرفری
27 اردیبهشت 91 13:08
تولدت مبارک عزیزم بوس بوس


خوشحالمون کردی خوش اومدی عزیزم مرسی
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 15:41
سلام گلم دستت درد نکه واقعا سوپرایز عالی بود خیلی خیلی خوشحالم کردی موهای تنم سیخ شد،بیشتر عکس ها همونهایی بودند که خدم انتخاب کرده بودم تا تو پست ویژه تولد بزارم ولی از بس سرم شلوغ بود که نرسیدم براش پست بزارم و خیلی از این بابت ناراحت بودم و شما با این کارت خیلی خوشحالمکردی .
با اجازت این پستت رو می زارم تو وب رادین دستت درد نکنه و ایلیا جون رو ببوس


سلام خانمی قابلی نداشت عزیزم تو هم رادین ناناز ببوس خوشجالم که خوشت اومد