ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

پیشی ملوسم

1390/12/2 19:18
نویسنده : مامان ایلیا
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام! همگـــــــی ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام!

ای زندگی ســـــــــــــــــــــــلام! ای زندگی ســـــــلام!

روزنو مبـــــــــــــــــــارکه! روزی نو، خونه نو، مبــــارکه!

عشقمون مبارکه،مستی و میخونه نو مبـــــــــــــارکه

روزمیره هفته میاد؛هفته میره، ماه میــــــــــــــــــــــاد

بازمونه ساختیمو زمونه بــــــــــامــــــــــــــــا راه میــاد

یه روزی بااشک شادی میبینیم گلدونـای خونـــــه رو!

عاشق همدیگه هستیمو به دنیـــــــــــــــا نمیدیــــــم

اون هــــــــــــــــــــــــــــــــوای خونـــــــــــــــــــــــــــه رو!

تو عــــــــــــزیز! مرحم عشقو رو زخم دل دیوونه بـــذار           

تو  عزیز!باز تو سفره مون شراب و گل و پیمـونه بــذار

هر جا که یه سـایبونه واسمون باز به یاد خونمــــــون

اسمشــــــــــــــو خونه بذار!اسمشو خونه بــــــــــذار!

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

                 

سلام عزیزم . بدجوری سرما خوردم الان ٣ روزه که اصلا حالم خوش نیست از شانس من بابی(بابک) هم مریضه دیروز رفتیم دکتر و بهم سرم زدن الان شکر خدا یه ذره بهترم واسه شامم که اش میزارم که دیگه خوبه خوب شم .قوربونت بشم که اینهمه شیطون شدی ماشالا هر روز شیطتنتات بیشتر میشه  بعضی وقتها کلافه میشم از بس دنبالت میدوم  واز بس کشوها رو میریزی زمین و من جمع میکنم الان هر وقت میبینم سر وصدایی ازت نیست مطمنم که داری یه جایی خرابکاری میکنی

پیشی ملوسم

میو

 

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

به سال نو هم چیزی نمونده اما من حال و حوصله هیچکاری رو ندارم میگم زوده هر سال این کارمه دو سه روز مونده به سال تحویلی من دستپاچه میشم که وایییییییییی من هیچکاری نکردم نه خرید نه خونه تکونی حسابی انصافا زوده دیگه........؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگین مامان رادین
3 اسفند 90 0:58
سلام مامانی مهربون خدا بد نده مواظب خودتون باشید تا زود زود خوب بشید راستی مواظب باش تا خدایی نکرده ایلیا جونم از شما نگیره و گرنه دم عیدی مکافات میشه و خوشتل من بی حال میشه. دوستتون دارم بوس بوس بوس


سلام عزیزم اره اول ایلیا مریض شد بعدا ما هم دچار شدیم خداییش بچه مریش نشه ادم هر جور عذابی رو تحمل میکنه بوس واسه خودت ورادینم