ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

خیلی حرفها دارم واسه گفتن

1390/11/26 1:34
نویسنده : مامان ایلیا
426 بازدید
اشتراک گذاری

rain may cover the sun...

but sun never forgets to shine .just like you"

i may not often see you.. but you always shine in my heart

سلام یه سلام مهربونی به همه کسایی که نوشته هامو میخونن

ساعت 1 شبه خونه ساکته' پدر و پسر خوابن منم خسته ام و خواب الود اما دلم هوای نوشتن کرده شب که از مهمونی مادر من برگشتیم بابی کادوهاشو دید کلی ذوق کرد واسش کیکم پخته بودم شکل قلب و همه چی اماده رو میز بود: میگفت خستگی راه از تنم در اومد اگه بپرسین اون واسه من چی خریده بود میگم لوازم ارایش اما دو سه روز پیش .اخه زیاد اهل رمانتیک بازی نیست اصلا تو حسش

نیست .

میگم چه خوب شده این وبلاگ رو داریم و هرچی میخوایم توش مینویسیم گاها مهمون همدیگه میشیم از احوال هم باخبر میشیم  و یه ذره هم که شده با روحیات ادمهای دور برمون اشنا میشیم  به نظر من:یکی راز داره یکی معلومه خیلی گرفتاره یکی دوست داره اول باشه یکی فقط واسه دلش مینویسه یکی فقط واسه نی نیش یکی مثل خواهر مهربونم چیزای بدرد بخور میزاره ..فکر کنم تو اینده اگه واسه یه دخملی بریم خواستگار ازش میپرسیم وبلاگ چی.؟ داری؟ و یکی از شرایط دختر خوب اینه  که  حتماوبلاگ داشته باشه تا با خوندش بفهمیم تو چه محیطی بزرگ شده با چه سختی وزحمت بزرگ شده همچنین چقدر شور وهیجان وخوشبختی به یه خونه اورده  خمیازه ها ی پی در پی اجازه نمیدن بنویسم شاید فردا ادامه بدم فعلا...بای بای

ایلیا میره خرید کادو ی ولنتاین

                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا
26 بهمن 90 23:51
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€ ،،،،،،،،¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،¨€???????¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،آپم،،¨€ ،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€ ،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨آپم€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€ ¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€ ¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€ ،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
سیما
27 بهمن 90 18:16
¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•--------------------------♥♥--------------------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------♥♥-------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•--------------------------♥♥--------------------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------♥♥-------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•--------------------------♥♥--------------------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------♥♥-------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•--------------------------♥♥--------------------------•¤ ¤•-------------------♥♥-------------------•¤ ¤•-------------♥♥-------------•¤
زهرا
27 بهمن 90 22:16
خیلی خوب نوشتی


مرسی گلم
سیما
28 بهمن 90 0:28
$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$ _________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$ __________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$ ____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$ _______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$ _________________♥ عمر شیرینت بلند ♥ ____________________$$♥♥♥$$$$ ______________________$♥♥$
سرباز کوچولو
28 بهمن 90 21:43
سلام اکولی پکول....

خوفی؟.......

اوخییییییییی چقد تو نازی ایلیا .....

ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...ما شالله...

خدا حفظت کنه واس این ننت که اینننننننقد دوستت داره.

منم دوستت دارم گوگولی کلا همه اکولیارو دوست دارم.

من سربازکوچولو هستم و الان لینکت می کنم ...صبر کن.........خب صبرکن دیگه...............................................................................................................................................................................................ای بابا صبر کن دارم لینک میکنم دیگه ..................ایییییی؟ نمی ذاری که...................................آهان....تموم شد خوکشلم. لینکیدم ..

وای که دلم تنگ میشه واست ........پیش من بیا اکولی پکول.


مرسی عزیزم از نظر خوب وبامزهت چشم حتما میام منم دوستت دارم
مامان آرشیدا قند عسل
30 بهمن 90 9:58
سلام واقعا راست گفتن آنچه از دل برآید لاجحرم بر دل نشیند خیلی قشنگ بود ایلیا عسلی رو ببوسید


مرسی خانمی