ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

اخرین کوکب

1390/11/16 23:01
نویسنده : مامان ایلیا
473 بازدید
اشتراک گذاری

تو خاموشی خونه خاموشه !

شب آشفته گل فراموشه !

بخواب که امشب پشت این روزن

شب کمین کرده رو بروی من !

تب آلوده ! تلخ و بی کوکب !

شب شب غربت ! شب همین امشب !

 

لایی لایی ! من به جای تو شکستم !

تو نبودی من به سوگ من نشستم !

از ستاره تا ستاره گریه کردم !

از همیشه تا دوباره گریه کردم !

 

لالا  لالا  آخرین کوکب !

لباس رویا بپوش امشب !

لالا  لالا ای تن تب دار !

اشکام رو از رو گونه هام بردار !

لالا  لالا سایه ی بیدار !

نبض مهتاب رو دست من بسپار !

 

لایی لایی ! من به جای تو شکستم !

تو نبودی من به سوگ من نشستم !

از ستاره تا ستاره گریه کردم !

از همیشه تا دوباره گریه کردم...

سلام امشب رفتیم روستا دیدن بابا کدخداو عمه جون دلم خیلی گرفت اخه دیوارا شون بوی غم میداد بوی بی وفایی روزگار . خونشون خیلی  سوت و کوره .. مادر بزرگ بابی اونجا نبود ولی همه جا بوی اونو میداد جاش خیلی خالی بود این اهنگ رو بیاد اون گذاشتم خدا رحمتش کنه

مادر چراغ هر خونه هست خدا این چراغ رو هیچوقت خاموش نکنه امین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما
17 بهمن 90 22:53
Annedir yüreği fazla dayanamaz .
Herkes bıksa benden annem bana doymaz.
Öper besler beni, unutur kalbinde.
Annem burda olsun bana bişey olmaz..

Hergün bakar bana kusurumu görmez.
Günler gece olsa o ışığı sönmez.
Ellerim büyüdü avuçlarında.
Bi tek annem olsun bana bişey olmaz..
.
اره عزیزم خدا چراغ هیچ خونه ای رو خاموش نکنه . مادر یک فرشته هست خدا همه مادرها رو حفظ کنه مادر ما رو هم در کنار انها .