ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

پسر من

1390/11/13 20:55
نویسنده : مامان ایلیا
389 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا وبابایی

ایلیا وکلاه بابایی

نماز

سلام علیکم

گل پسرم امروز رفته بودیم خونه خاله سیما اخه خاله خیلی وقته میخواست بریم ماهیاشو ببینی.. خاله جونم خیلی خوش گذشت ماهیهاتون هم که یادمون رفت ازشون عکس بگیریم خیلی خوشگل بودن. اقا ایلیا از کلاه بابایی میترسید امروز دیگه ترسش ریخت و کلاه رو گذاشت رو سرش .بابایی هم که(پدربنده)  عاشق ایلیاست خیلی خوشش اومد.پدر مهربونم از اینجا ازت بخاطر زحمتهایی که واسه گل پسرم از خرید سیسمونی گرفته تا بردنش به ختنه وواکسن 2 و 4 ماهگیش تشکر میکنم دوستت دارم

               

Flounder

عزیزمن قوربونت بشم که با ماوس و پد ماوس داری نماز میخونی اولش منو بابات متوجه نبودیم چیکار میکنی وسایل منو برداشتی بردی وسط هال و قبله رو هم درست تشخیص دادی و دستارو بردی بالا الا گفتی و شروع کردی به نماز خوندن عشق من جدیدا خیلی چیزا یاد گرفتی تسبیح بابا مدام دور گردنته  کلا میدونی هر کدوم از وسایل ارایش من رو چجوری استفاده میکننشکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ وشکلک های شباهنگ خیلی کارهای دیگه که مفصل واست مینویسم ولی کی؟؟ هر وقت به مامانت یه ساعت مرخصی بدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان وروجک
15 بهمن 90 11:04
@};واای چه پسر نازو تو دلبرویی خدا براتون نگه داره از حضور گرمتون ممنونم


مرسی خاله قابلی نداشت
نگین مامان رادین
15 بهمن 90 17:50
ای جونم الاهی من فدای عموی خوش تیپم ونوه ی جیگرش بشم


خدا نکنه عزیزم قوربون مهربونیت شم
ما مان سونیا
15 بهمن 90 22:02
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست عزیز.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سري~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~ميزني~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$



اومدم
ثمین
16 بهمن 90 0:54
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید.
منتظرتون هستم


چشم گلم مرسی از دعوتتون