ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

هورااااااااااااااا برف میاد

1390/11/11 11:17
نویسنده : مامان ایلیا
358 بازدید
اشتراک گذاری

برف میاد دونه دونه                        

صبح که چشمم به منظره بیرون افتاد سرشار از انرژی شدم اخه من عاشق باران وبرفم یه خونه گرم ی یه خان گولی ناز یه شوهر خوب که منتظریم از در بیاد تو وبا وجودش خونمون رو گرمتر کنه

این روزا دلم میخواد کلی کار خونه بکنم و مثلا واسه عید اماده شم اخه امسال نمیتونیم جایی بریم وخونه ایم من دوست داشتم بریم ولی بابی قبول نمیکنه میگه اولین عید مادر بزگشه که فوت شده .. دوست دارم یه چیزای تازه یاد بگیرم میرم کلاس اشپزی اگه خدا بخواد .دیشب واسه گلم کیک شکلاتی درست کرده بودم اخه کیک خیلی دوست داره خلاصه سرمون حسابی شلوغه خدایا شکرت بخاطر سلامتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خان گوگو لي بابا
12 بهمن 90 3:27
لينكتون كردم از آموزش آشپزي مارو بي نصيب نذاريد


مرسی اما هنوز نتونستم برم
نگین مامان رادین
13 بهمن 90 1:08
سلام بر مامانی زرنگ،خوش به حالتون که اونجا برف باریده ما اینجا تو حسرت برفیم هوا خیلی سرده و سوذ داره اما دریغ از برف


تبریز که همیشه سردتره تعجب میکنم چرا برف نیاومده ایشالا بزودی اونجا هم میاد