ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

بدون عنوان

1390/10/25 18:38
نویسنده : مامان ایلیا
358 بازدید
اشتراک گذاری

                       

سلام شیطون پسرم از دیشب تا حالا اونقدر شیطونی کردی مجبور شدم پست قبلی رو که در مورد اقا بودنت نوشته بودم پاک کنم .مامانم چرا اینقدر کنجکاو شدی میری وسط هال میشینی روی میز ...میخوای قلب مامان رو از جاش در بیاری .تا میرسیم خونه مامان جون میدوی میری سراغ قندون و دو سه تا میذاری دهنت و از دست من فرار میکنی میری محکم میکوبی به تلوزیون قوربونت بشم با چه زبونی بهت بگم جیزهههههههههههههههههههه

             

البته اونقدر کارات بانمکه نه بابا نه من هیچکدوم راضی نمیشیم دعوات کنیم اخه چشمهای شیطونت یه جوریم معصومه مامان عزیز ( مامان بابا )میگه بابات خیلی اروم بوده اخه تو به کی رفتی اخه منم بچه ارومی بودم

ووروجک من یاد گرفته هر چی میخوره میاره به منو باباش ومیگه به به گل پسرم بستنی خیلی دوست داری هر روز میخوری اخه هوا هم اینجا مثل بهاره وقصد نداره روی سردوبرفیشو نشونمون بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
26 دی 90 20:36
سلام خاله جون آهنگمو عوض کردم فقط به عشق ایلیا جون ببین چی گذاشتم


مرسی عسلم اومدم
محدثه
26 دی 90 20:51
سلام ایلیا جان شما لینک شدید شما هم اگه دوست داشتید منو لینک کنید