ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

درسسسسسسسسسسسسسسس

1390/10/19 9:33
نویسنده : مامان ایلیا
421 بازدید
اشتراک گذاری

من دارم درس میخونم ولی بیشتر حواسم پیشه گلمه حتی وقتی ورقه امتحانم جلوی چشممه یه لحظه اون چهره ی نازگلم  از یادم نمیره این چه عشقیه کاش امتحانام زود تموم شم تا بتونم کل روزم رو با تو بگذرونم

وای صبح زود بلند شدن چه حالی داره وقتی میبینی ادمها با یه انرژی زیاد دارن میرن سر کارشون بچه ها میرن مدرسه ادم خواب یادش میره تو دلم واسه کسایی که سر کار میرن غبطه خوردم کاش منم یه روزی کار کنم ولی چیکاررررررررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایهان
19 دی 90 17:03
سلام خاله جونم خوبین ان شاالله به زودی ازامتحانات تموم میشی ومن باایلیاکلی باهم بازی میکنیم


سلام عزیزم منم دلم برای ایهان قدره یه سر سوزن شده
متین مامی ایلیا
22 دی 90 22:52
سلام، خوش به حاله ایلیا که مامی به این خوبی داره که با وجود امتحانات بازم به فکر این گل پسره
ماشالا روز به روز جیگرتر میشه


قوربونت وبلاگ ایلیای شما خوشگل شده
مرسی عزیزم
مامان ایلیا
23 دی 90 22:29
سلام عزیزم.معلومه ایلیای شیطونی داری.بوس بای


سلام خیلییییییییییییییی