ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

مامان شاعر شده

1390/10/16 17:54
نویسنده : مامان ایلیا
449 بازدید
اشتراک گذاری

من از این میترسم که بزرگ شی و مثل الان نتونم هزار بار بوست بکنم

من از این میترسم که  بزرگ شی بوی تو رو نتونم دوباره احساس بکنم

من از این میترسم که دیگه مثل الانت به من وابسته نشی

ولی از یه طرف دیگه ارزومه ببینم بزرگ شدی

ارزومه ببینم خیلی محترم شدی ارزومه ببینم مرد شدی ..........ارزومه ببینم پدر شدی

عزیزم تو همه مراحل زندگیت که باشی من با تمام وجود دوستت دارمو خواهم داشت تو دلیل بودنمی بهتر بگم دلیل محکم بودنمی ...animated gif of weaponry - baby wearing clown hat

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا و باربد
15 دی 90 20:06
سلام عزيزم خيلي قشنگ نوشتي اميدواره هميشه سلامت باشين و تمام آرزوهاي قشنگتون برآورده بشه


مرسی عزیزم ممنون
مامان حنان
15 دی 90 23:29
قربونش بشه عمه میبینی چه پسری شدم مامانشو شاعر کرده و مامانشم چه خوب شعر میگه .خسته نباشی مامای وبایلیا خیلی قشنگ شده .از اون چشمای نازت عمه جون هزاز بار میبوسم زیاد شلوغی نکنی قربون اون شیطنتات بشم من


مرسی عمه جون از روی حنان ببوس بازم بهمون سر بزن