ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

خوش امدی فرشته ی من

1390/8/23 22:12
نویسنده : مامان ایلیا
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من ایلیام متولد اذر 89ام موقع تولد 3.600 kgو 56 سانت بودم مامانم فکرشو نمیکرد من اینقدر خوشگل باشم یادمه اولین چیزی که بعد عمل از بابام پرسید این بود از پسرمون خوشت اومد؟لبخندهمه اعضای خانواده ماما و بابا اونجا بودن .یه روز سرد پاییزی بود  ساعت 8 ماما رو بردن اتاق عمل و ساعت 9 من که خواب بودم دیدم یهو همه جا روشن شد وای خیلی ترسیدم اخه داشتم از ماما جدا میشدم خدا همه نی نیها رو واسه مامانشون حفظ کن از ترس گریه کردم بعد منو پیجیدن تو یه ملافه سبز و بردنم اتاق نوزادا وبعد صدا زدن بابام اومدو منو بغل کرد ...بغلیه ساعت بعد بغل مامانم بودم وای بغل مامانم خیلی گرم وارامش عجیبی داشت قلب                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)