ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

23 روز مانده

1392/10/6 21:34
نویسنده : مامان ایلیا
872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم عزیز دل مامان به اواخر بارداری مامان نزدیک شدیم و لحظه دیدارمون با یه موجود نازنین و یه داداش ناز نزدیک شد 

گل مامان شرمنده که خیلی کم وقت  میکنم بیام پای وبت چون اکثرا خونه مادرمم و وقتی خونه اییم همش دنبال کارای عقب افتاده ام .این روزا حسابی ورم کردم هرکسی میبینتم میگه واییییییییییی چه عوض شدی اخه با اینکه نمک نمیخورم اما حسابی ورم کردم و خوشگل شدم ؟؟؟واسه همین خجالت میکشم جایی برم. بارداری اخراش واقعا سخته نه خواب راحتی داری نه میتونی بشینی خلاصه خیلی سخته واسه من که هر روز یک سال میگذره البته وجود ناز پسرم باعث میشه تحملم بیشتر شه اخه عسلم هر روز میای منو میبوسی و میگی مامان تولده دانیال واسش کادو درست کردم یا میگی مامان داداشم کی میاد دیگه شکمت خیلی بزرگ شده .قوربونت بشم قوربون اون دل مهربونت بشم ایشالا دوتا داداش  گل باهم خیلی خوب کنار میاین و من کنار سه مرد مهربون تمام خستگیام از تنم میره ایشالا ....

عشق مامان دوست داشتن تو با تمام وجود از همه لذت های دنیا شیرینتره خیلی خیلی دوستت دارم  و هر روز علاقه ام بهت بیشتر میشه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ملیکا
7 دی 92 22:56
وووووووی یه نی نی ناز به اسم دانیال انشاالله سالم به دنیا میاد گلم وای که چقدر اسم دانیال رو دوست دارم..خیلی قشنگ و برازنده است واقعا سخته اما ارزشش رو داره عزیزم داری ایلیا جون کاکل سری رو از تنهایی در میاری عزیزم مواظب خودت باش سلام عزیزم خوبی ممنونم بابت نظرت که همیشه خوشحالم میکنه برام دعا کن
مامان آبتین
8 دی 92 14:52
سلام مامانی قولمبه و گل پسرای عزیزتون ماشاله مشاله ایلیا جون خیلی خوشگل و نازه امیدوارم داداشی هم شبیه ایلیا خان بشه مامانی رنگ چشمای پسرتون شبیه کیه؟ خیلی خوش رنگه توی دوره بارداری رژیم خاصی داشتید؟ سلام عزیزم قوربونت چشات ناز میبینه ایشالا ... هم رنگ چشمهای داییشه من شنیدم هرکی تخم کدوو بخوره و اب دریاچه ارومیه جشاش رنگی میشه البته نمیدونم تا چه حد درسته بیشتر ژنتیکیه
متین مامی ایلیا
17 دی 92 19:11
آخی عزیزم مبااااااااااااااااارکه ایشالا به سلامتی ببخشید من دیر متوجه شدم، نزدیک زایمانت شد من تازه فهمیدم ایلا جونم همینطور که معلومه دیگه حسابی آقا شده، خدا هر دوتا جوجوهاتو برات حفظ کنه سلام خانمی خواهش میکنم گلم اره دیگه بزودی یه نی نی دیگه میاد واسمون ایشالا واسم دعا کنین
مامان ایلیا
20 دی 92 0:59
سلام مامانی. مبارک باشه ایشالله نی نی قشنگت صحیح و سالم به دنیا بیاد و قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه سلام ممنونم عزیزم
شهرزاد
21 دی 92 18:38
ایشالا به سلامتی و مبارکی مامان ایلیا عکس داداش ایلیا فراموش نشه .
مامان ملیکا
24 دی 92 0:05
ما همچنان منتظر یم انشاالله سالم باشید