ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

شازده کوچولو

1392/2/15 16:26
نویسنده : مامان ایلیا
891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم این چندمین پستیه که میخوام بزارم اما نمیتونم اخه هربار که ازت مینویسم وعکساتو میزارم تا بخوام ارسالش کنم ده بار از جام بلند میشم و میام کنارت یاهم شما میای و کامپیوتررو میبندی و همه نوشته هام پاک میشه

الانم مثل یه فرشته ناز لالا کردی و من فرصت کردم بیام پای نت بیرون بارون اندکی میباره چیزی که همه مردم انتظارشو میکشیدن خداکنه همینطور بباره تا زمین تشنه سیراب بشه و درختا جون بگیرن 

چند روز قبل بردمت ارایشگاه مبارکت باشه گلم 

اینم موتور یه اقای مهربون بود که اجازه داد سوارش شی و عکس بگیری 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا
15 اردیبهشت 92 17:11
سلام مامان ایلیا جون. مرسی از لطفت چشمای خوشگلت قشنگ می بینن. شما هم یه عالمه گل پسر خوشگلتو ببوس
مامان ملیکا
15 اردیبهشت 92 18:09
عزیزمی
متین مامی ایلیا
16 اردیبهشت 92 12:01
بابا خوش تیپ بابا موتور سوار


مرسی خاله
سیما
19 اردیبهشت 92 1:04
سلام عزیزم قربون تاخ تاخ گفتن و شیرین زبونیات .. دلم برای بوییدنت لک زده ..
پرهام ومامانش
19 اردیبهشت 92 23:59
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 92 22:20
مبارکت باشه گلم خوشگل بودی جیگر تر شدی


مرسی خاله
مامان یاسین
20 تیر 92 23:33
سلام مامان ایلیا جون
هزار ماشالا به این جیگر خوشمل گلم من لینکت کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید و اگه دوست داشتین به یاسین من رای بدین لطفا و کد514 رو به 20008080200 ارسال کنید ومن قبلا از شما سپاسگذارم ایلیا جونو ببوس

سلام مرسی کاش ادرس وبلاگت رو واسم بزاری تا بیام دیدنت