ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ایلیا کاکل زری و داداشی

امروز بهترین روز زندگی من هست

1391/1/24 23:20
نویسنده : مامان ایلیا
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

بلاخره من فرصت پیدا کردم بیام و درمورد کارهای اقا کوچولو بنویسم دلبرکم دیگه حسابی بزرگ شده قد کشیده فداش بشم من .وقتی میریم بیرون نمیخواد برگردیم خونه. بچم دردری شده عاشق اینه خودش تنهایی بدوه دیروز با مامانم رفتیم بازارچه تاریخی و قدیمی شهرمون  یادش بخیر بچه بودم خیلی این بازار رو دوست داشتم همه چیزش منو یاد بچگیام میانداخت .اولین بار ایلیا رو هم برده بودیم اونجا  دلش میخواست به همه چی دست بزنه بارونم نم نمک میبارید خیلی بهمون خوش گذشت همچنین تا یادم نرفته...

پریروز هم روز خیلی خوبی بود بابی بردتمون بیرون رفتیم کلی هوای تازه استشمام کردیم و از مناظر زیبای طبیعت لذت بردیم شامم بیرون مهمون شوهر عزیزم بودیم  چقدر فصل بهار زیباست خصوصا اگه پیش عزیزانت باشی و بدونی که دوستت دارن   واسه من  این فصل خیلی زود تموم میشه فرودین از همه زودتر من یه هفته هست با این جمله زیبا از خواب پا میشم خیلی روحیم بهتر شده هوا هم که ابری میشه من دیگه رو اسمونهام (امروز بهترین روز زندگی من است ) 

جوجه طلایی من شبها خیلی بیدار میشه خیلی اذیت میشم اما دلم راضی نمیشه از شیر بگیرمش همش یه چیزی میگیره دستش و میگه تخ تخ  موقعیکه میاد بغلم میگه جوجو یعنی گوجو (بغل) شلوار زردم که پاش باشه میشه عین یه جوجه کاکل زری که جیک جیک میکنه  و دل مامانش براش غش میره  میدونم خیلی در هم برهم نوشتم اخه ایلیا داره ناز میکنه که بغلش کنم جوجو جوجو وقتی محلش نمیزارم گازم میگیره ااااااااایییییییییییییییییییی    رفتم optumماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اميرحسين
25 فروردین 91 1:33
سلام ماشالا ايليا جان چوخ گوزلدي ...منيم عوضيمنن اوپون بيلسين ..چوخ خوشحال اولديم كه همشهريييخ..


گوزل گوزلریزنن باخیسیز عزیزیم منده همچنین
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 13:34
سلام گلم ایشاالله همه ی روزهات بهترین باشند و همیشه لبتون خندون باشه جای مارم خالی می کردی دلم لک زده برا بند.
از روی ماه جیگر طلا ببوس ،خیلی دوستون دارم همیشه خوش باشید


سلام قوربونت خیلی دلم میخواست شما هم اینجا بودین باهم بچه هارو میبردیم بیرون ایندفعه اومدین حتما یه قراری بزاریم واسه بیرون بوسسسسس
نوشین مامان ایلیا
27 فروردین 91 15:26
سلام عزیزم.من منتظر عکسهای جدید ایلیا جون هستم. راستی لینکتون کردم


سلام اگه اقا ایلیا اجازه بده حتما با دست پر میام عزیزم خوشحالم کردی اما ادرس وبت رو نذاشتی
شا
29 فروردین 91 1:11
نفهمدیم چی شد ؟!! لطفا یک بار دیگه تکرار کن آقا/خانم ناشناس .
نگین مامان رادین
29 فروردین 91 13:59
سلام مهربونم عزیزم خوصوصی داری
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 1:08
سلام گلم شبت به خیر ایلیا جونم چه طوره ببوسش .
گلم می تونم بپرسم کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام ایلیا خوبه مرسی از دوستام بودش خواسته باهام شوخی کنه اما شوخی هم حدی داره ....رادینمو ببوس
sima jOOn
1 اردیبهشت 91 10:39
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================
عزیزم قربون خنده های شیرین و پاک اسمونیت .. تو که این همه نازی . تو که این همه پاکی ..

قوربون خاله مهربونم مرسی